  • Data: 2020-08-03 18:49:53
    Temat: Re: Postp w bateriach.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:2wxw51s4xas3$....@m...org...
    Sun, 2 Aug 2020 23:26:19 +0200, J.F.

    >Za droga w stosunku do czego? Pokaż auto spalinowe w tym samym
    >segmencie na
    >które niemca stać a które które ma <5 s. do setki,

    ale auto dla niemca to jest passat, golf, a nie porsche czy ferrari
    :-)

    >nie ma turbolaga przy wyprzedzaniu,

    Zupelnie bez znaczenia na auutostradach, a na innych drogach szkop nie
    wyprzedza :-)

    >jedzie komfortowo, bo w ciszy od strony silnika,

    Osobiscie ciszy nie lubie - musieliby mi chyba glosnik dorobic :-)
    Poza tym benzynki sa dosc ciche do pewnej predkosci ... a potem
    wszystko halasuje, nie tylko silnik.

    diesle tez potrafia dosc dobrze wyciszyc.

    >ma zaawansowanego autopilota

    Tak zaawansowanego, ze potrafi sam wjechac pod ciezarowke :-(
    I musisz go stale kontrolowac.
    Poza tym to sie pojawia i w spalinowych.

    >, daje się grzać a przede wszystkim chłodzić z poziomu smartfona

    Chlodzenie to moze byc pewna zaleta, ale grzanie ... webasto jest
    znane, jak komus zalezy.
    W Niemczech silnika na parkingu nie mozesz uruchomic, ale elektryczna
    klime tak :-)

    >a jego tankowanie w domu jest 4x tańsze niż na stacji.
    >Czas start. :P

    tankujesz w domu, to nie musisz grzac ani chlodzic ze smartfona :-)
    Cena oczywiscie sie liczy, ale badzmy realistami - dolicza podatek do
    pradu :-P

    >Ale przejedź się do Niemca, co chwilę, na autostradzie, będzie Cię
    >mijać
    >(lub wymijać) Tesla.

    E-golfem mam sie przejechac ?
    Bo Tesle to ja bede mijac, one tak szybko nie potrafia :-)

    https://europe.autonews.com/automakers/tesla-model-3
    -finishes-march-europes-no-2-seller
    Wyniki sprzedazy znakomite, ale to cala Europa.
    A w Niemczech ... 367 Tesli zarejestrowano w styczniu
    https://europe.autonews.com/sales-market/tesla-gains
    -traction-german-sales-fall-7-january

    Biorac pod uwage te milliony starszych aut na drogach, to tak latwo
    tesli nie zobaczysz.
    Co innego za 5 lat - Tesla chyba wierzy i w ten rynek, skoro w
    Niemczech fabryke otwiera.

    >A tego to już akurat nie rozumiem...

    Akcje Tesli ladnie podskoczyly - ktos tam wierzy w swietlana
    przyszlosc.
    Choc akurat troche spadly - widac niektorzy przecenili :-)

    J.