  • Data: 2022-11-29 01:09:06
    Temat: Re: Powerbank vs akumulator motocyklowy
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:tm3f6p$22lkt$1@dont-email.me>
    user Yerine Ictimai pisze tak:

    > Jest cos gotowego moze? Albo takie zestawy jakie w sklepach dla
    > elektronikow amatorow czasem sprzedaja do samodzielnego
    > zlutowania?
    >
    > Tu trzeba szybko dzialac bo wkrotce jest transport, i ciac po
    > kosztach

    Kup im kilka zasilaczy samochodowych.
    Uzywałem z małym laptopem 19v 2A dawały rade
    ale wyjąłem pcb do większej obudowy i dołożyłem
    chłodzenie wentylator 80mm z peceta.

    Duże laptopy lepiej ładować wyłączone. Zasilacz dłużej pożyje.
    Chociaż teraz jest zima i upały nie grożą.

    https://www.ceneo.pl/oferty/zasilacz-samochodowy-do-
    laptopa

    --
    Piter

    poczekaj kawalerze! cyganka powróży przyszłość
    waszego czołgu.