  • Data: 2022-11-29 20:33:31
    Temat: Re: Powerbank vs akumulator motocyklowy
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:21vqj9fbf4fn$.13tc9c7tbhm3o.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Na pewno nie "nieograniczony". 200A moze byc? 2000A?

    Nieograniczony w sensie gniazdkiem usb c, kablem, ładowarką
    niespecjalną. Wyobraziłem sobie powerbank 20000mAh z Auchan.

    > A jakiej pojemnosci aku? Bo np 80Ah ladowane 20A, to ze 4h trzeba
    > ładować - i to wcale nie jest szybko, tylko wolno :-)

    Niby tak ale wyobraziłem sobie powerbank 20000mAh z Auchan.

    > W dodatku z 14V to moze i na początku poplynie duzo, ale szybko
    > spadnie. Chcesz duzy prąd, to trzeba wiecej V.

    Może będą używali stare prostowniki to ustawią prąd.

    > Niby aku w samochodzie mial prawie calkowicie rozladowane.
    >
    > Inni mierzyli ... bydle naprawde potrafi dac 200+ A.

    ale nie zdejmował klemy czyli benzyną na powerbanku nie pojedzie?
    a dieslem chyba pojedzie? spali coś?
    chyba że przetnie / zdejmie pasek alternara.

    --
    Piter

    halo Tu dzwoni Macron