  • Data: 2022-11-30 18:52:55
    Temat: Re: Powerbank vs akumulator motocyklowy
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.11.2022 o 17:27, Adam pisze:
    > Moje doświadczenia przeczą temu.
    > Tak, jak pisałem obok - Dell nominalnie ma 19.5, natomiast już przy 18
    > zgłasza niemożność ładowania akumulatora.

    układ ładowania rządzi się swoimi prawami, ale baterię można ładować z sieci

    ja z takimi problemami poszedłbym chyba w ładowarki i baterie z elektronarzędzi -
    górę
    można kupić za grosze, np.
    https://allegro.pl/oferta/makita-dtd152-terminal-gni
    azdo-baterii-oryginal-9351706771
    dolutować dwa kabelki i będzie śmigać

    dla mniej technicznych trzeba by dołożyć układ zabezpieczający
    https://allegro.pl/oferta/zabezpieczenie-rozladowani
    a-akumulatora-12v-24v-12324437219

    wystarczy to do zasilenia zwykłego (czyt. nie 'gamingowego') laptopa przez dłuższy
    czas i
    oferuje naprawdę sporą elastyczność zastosowań, łącznie z dedykowanymi latarkami,
    ekspresami do kawy czy radioodbiornikami z bluetooth