  • Data: 2022-12-01 10:49:29
    Temat: Re: Powerbank vs akumulator motocyklowy
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.12.2022 o 10:26, J.F pisze:

    > A czy ja mowie, ze nie?
    >
    > No ale tez widac laptop sie potem stara nie przeciazyc zasilacza.
    > Czy polega to na tym, ze nie laduje baterii?
    > Byc moze, skoro uzytkownik obciaza system, to mozna zaoszczedzic na
    > ładowaniu.

    Brednia. Dell, jeśli nie odczyta poprawnie epromu w zasilaczu,
    zwyczajnie nie włącza ładowania i pracuje na połowie gwizdka :]

    Taki sam myk dostaniesz, jak zastosujesz 100x wydajniejszy zasilacz ale
    w pamięci EPROM będzie wpis, że ma 50% wymaganej mocy. To samo dzieje
    się, kiedy Eprom padnie lub podłączysz zasilacz bez eproma (2 wtykowy
    zamiast 3).

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>