  • Data: 2021-05-31 15:25:12
    Temat: Re: Pożar archiwum w Krakowie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 31 May 2021 15:09:14 +0200, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Po co kombinować? Ciekłego dwutlenku węgla jest pod dostatkiem, wozi
    > się to cysternami. Kupują nawet właściciele szklarni i tankują tak
    > swoje zbiorniki. Czy strażacy też korzystają -- tego nie wiem.

    Strazacy korzystaja ... w malych gasnicach.
    Cysterny ... moze i dobry pomysl, ale na razie strazacy chyba nie
    dorobili.

    >A jest jeszcze suchy lód.
    Na pare dni. A potem znika :-(

    Wiec ta silnikowa wytwornica gazow obojetnych to nie taki glupi pomysl
    ... tylko cos trzeba z energia spalania zrobic :-)

    Mozna tez tak
    https://www.grupa-wolff.eu/oferta/system-gaszenia-ga
    zem-co2/

    i pytanie, czemu budynek takiej nie mial ... no bo mial inna, lepsza
    :-)

    J.