  • Data: 2009-08-26 20:33:15
    Temat: Re: Prawdę facet napisał.
    Od: "Gumis" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "marusc" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h73oqr$869$2@inews.gazeta.pl...
    > http://wyborcza.pl/1,100503,6828746,Morderca_jest_ki
    m_innym_niz_to_opisuja_media.html

    > Myślę,że tak właśnie jest.

    Pewnie ze jest...
    Te panie w "dobrych" autach to jedno, a marketingowcy
    i sklepokrążcy to drugie...
    troche jezdze i bodaj kilka razy widzialem jakiegos palanta jadacego po
    pijaku autem...
    Zdazaja sie takie BARANY ale gdyby to byla PLAGA jak to opisuja media
    i kreuje POLICJA to widzielibysmy ich duuuzo...
    A duuuuzo to ja widze cienkasow (przedtem, teraz troche lepsze auta)
    i jedzie taki matol bo jemu sie spieszy....
    wciska sie na 3-ciego wyprzedza na zakretach gdzie widocznosci ZERO!!! :-((
    Przeciez czasem to mam ochote zatrzymac goscia obic ten pusty leb
    kluczyki w pole i tyle.....
    Oto POLSKA wlasnie.....