  • Data: 2009-08-27 07:53:07
    Temat: Re: Prawdę facet napisał.
    Od: "huck" <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gumis" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h7466c$69l$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "marusc" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    m_innym_niz_to_opisuja_media.html

> [...]
    > i sklepokrążcy to drugie...
    > troche jezdze i bodaj kilka razy widzialem jakiegos palanta jadacego po
    > pijaku autem...
    > Zdazaja sie takie BARANY ale gdyby to byla PLAGA jak to opisuja media
    > i kreuje POLICJA to widzielibysmy ich duuuzo...
    > A duuuuzo to ja widze cienkasow (przedtem, teraz troche lepsze auta)
    > i jedzie taki matol bo jemu sie spieszy....
    > wciska sie na 3-ciego wyprzedza na zakretach gdzie widocznosci ZERO!!!
    > :-((
    > Przeciez czasem to mam ochote zatrzymac goscia obic ten pusty leb

    hopie
    powiemi jedno ci marketingowcy w ciciolinach z napisami
    moze i jezdza po chamsku (bo im siem spieszy) ale wprawe w tym jezdzeniu
    maja niewaska
    kolesie wala po 300 km dzien w dzien, drogi na swoim terenie (ruting to siem
    nazywa w ichnim slangu bodajrze)
    maja opanowane do perfekcji, jezdza niezaleznie od warunków atmosferycznych
    lato-zima
    rozwalony samochód to strata premii albo brak sprzedazy = strata premii
    sorki hopie ale jak tak pracowałem 90-100 kkm rocznie za kierownica
    dla ciebie to niebezpieczny zakret a on go przejechał juz 100 razy
    pozdroo
    huck