    From: "Grzybol" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Prawko a1
    Date: Mon, 17 Feb 2014 21:57:00 +0100

    Użytkownik "Kuczu" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    news:ldtsb9$6nk$1@node1.news.atman.pl... W dniu 2014-02-17 21:25, Grzybol
    pisze:
    > Dzisiaj Grzybolu placisz i masz. Dlatego jest caly wysyp "uczelni"
    > zawodowych. Do niektorych to nawet chodzic nie trzeba za bardzo. Ale
    > dyplom jest dyplom !

    Zgoda. Ale nigdy to nie będzie Akademia Medyczna. Myslę, że prawników
    również jeszcze nie produkują prywaciarze. A co do prywatnych wszelkiego
    rodzaju Administracji, Transportów, Pseudoekonomii czy Psychologii, to tak
    jakby nic nie ukończyli:-) Przecież to nikomu do niczego nie jest potrzebne.
    Sztuka tylko. Może przydaje się posłom, żeby wskoczyć na stołek ministra.
    Myślę, że to tylko po to stworzyli. I oczywiście nabijanie kabzy
    właścicielom takich uczelni. Pomijając jednak wszystko powyższe, nasze małe,
    miłe gimbuski nawet takich "uczelni" nie ukończą. A powód jest bardzo
    prosty - potrzebna jest matura.
    Jakjązdaćpisząctakiepierdołyjaknaszegimbusy?:-)

    --
    Grzybol