  • Data: 2024-02-05 20:13:31
    Temat: Re: Prawo do naprawy
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan PeJot napisał:

    > MSZ przedłużona gwarancja to zwyczajna polisa ubezpieczeniowa opłacana
    > przez kupującego i jako taka nie ma nic wspólnego z realną żywotnością
    > ustrojstwa.

    Może się mylę, ale wydaje mi się, że każdy kombinuje tak, by dochód był
    największy. Najlepiej równy przychodowi. Zrobienie lodówki, która nie
    zepsuje się przez pięć lat, to nie jest rocket science. Sprzedaż "polis",
    które nigdy nie będą realizowane, to czysty zysk. Biorąc pod uwagę, ile
    zwykle chcą za to przedłużenie, biznes o wiele lepszy niż przy oszczędzaniu
    na jakości wyrobu.

    Jeśli ktoś czuje, że lepiej niż w branży FMCG sprawdzi się w ubezpieczeniach
    -- to tam też jest wiele możliwości, by wykazać się talentem.

    --
    Jarek