eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.sci.inzynieriaPrawo do naprawy › Re: Prawo do naprawy
  • Data: 2024-02-06 17:37:50
    Temat: Re: Prawo do naprawy
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Pan J.F napisał:

    >> Biorąc pod uwagę, ile zwykle chcą za to przedłużenie, biznes o wiele
    >> lepszy niż przy oszczędzaniu na jakości wyrobu.
    >
    > No dokładnie, tylko ... kto oferuje tę gwarancję ?
    > Bo może być tak, ze ubezpieczyciel dogadał się ze sklepem,
    > albo ktos w sklepie sam, i producent nic o tym nie wie.

    Ubezpieczyciele powinni się bić o taką fuchę. Stawka kilkaset złotych,
    średni koszt naprawy podobnie. To tak, jakby założyć, ze wszystko się
    zaraz popsuje. A przecież tak nie jest.

    > Z drugiej strony ... producent moze robic sprzęty o trwałosci np 4 i 8
    > lat, i dostarczac odpowiednio tym co kupili dłuższą gwarancję, i nie.

    Nie robi tego. Jak kupowałem lodówkę, to ona już stała gotowa do
    transportu, o a dodatkową gwarancje upomnieli się dopiero przy kasie.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: