  • Data: 2023-10-24 09:50:36
    Temat: Re: Print serwer problemy
    Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 24 Oct 2023 03:14:30 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > W życiu miałem (i mam nadal) tylko jedną drukarkę z WiFi.

    Więc doświadczenie masz ogrooooomne ;)

    > Moja kosztowała 649 pln brutto 23 września 2021 roku.

    A drukarki biurowe, o których piszę, to w zasadzie zaczynają się powyżej 10
    tys. zł.

    > Moja drukarka traciła łączność z padającym TPlinkiem;
    > z Tendą jest OK pod tym względem;
    > ów TPlink stracił WiF w ogóle...
    > (teraz jest tylko quasi-zarządzalnym switchem)

    > Co to AD?

    Active Directory.

    > Via WiFi? ;)

    Niektóre tak.

    > Pytałem o problemy z WiFi.

    Właśnie o tym piszę.
    Nawet OKI i niektóre Bizhuby miewały błędy w oprogramowaniu WiFi.
    Natomiast marketowe drukareczki to w zasadzie bywają poza konkurencją. W
    negatywnym znaczeniu.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam