-
Data: 2010-12-06 00:40:03
Temat: Re: Problem z akumulatorem - długie
Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]W dniu 2010-12-05 18:29, P_ablo pisze:
> Akumulator bezobslugowy to taki, w ktorym nie ma ma korkow i
> teoretycznie nie ma potrzeby uzupelniania elektrolitu/rozcienczalnika.
Bredzisz. Ma korki i teoretycznie to zawsze jest potrzeba uzupełniania
elektrolitu.
> Najczestszym powodem usterek akumulatorow to niedomagania
> alternatora/elektryki w samochodzie - i tu trzeba przyznac racje
> producentom (o czym sam wspomniales), ze czesto nie uznaja reklamacji.
Bo słaniają się kiepską elektryką w samochodach i też bym tak robił.
Brak masy, dziękuję nie mamy o czym rozmawiać.
> Nalezy zapamietac aby ZAWSZE jechac na reklamacje z samym akumulatorem -
> wtedy nie moga sprawdzic ladowania w samochodzie i maja mniej podstaw do
> odrzucenia reklamacji...
Prawda.
> Tak naprawde wiekszosci akumulatorom wystarczy jedno glebokie
> rozladowanie i po nich.
Zgadza się.
> Kiedys mialem zelowke zaadoptowana od
> przemyslowego UPSa i ta wytrzymala maks tydzien glebokiego rozladowania.
> Kiedy postala sobie tak miesiac, to juz nie dalo jej sie naladowac.
>
Nawet 6 voltami nie ruszyło? Ja ostatnio podniosłem na nogi aku niskim
napięciem, 6 voltami, kilka takich kopnięć po 30 sekund i ruszył, udało
się doładować go na wyższym napięciu 12V i niskim natężeniu rzędu 2-2,5A
przez całą noc. Odzyskał sprawność i klient się ucieszył, że
zaoszczędził 3-4 stówki.
> Nie wiem czy wiesz, ale kiedy np wydoisz aku i ostatkiem sil odpalisz a
> masz sprawny alternator, to pracuje on z maksymalna moca i aku dostaje
> kilkadziesiat amper - przy tym ladowanie prostownikiem to jak laskotanie
> w porownaniu z uderzeniem piescia.
>
Nie wiem czy wiesz, ale elektronika w BMW nie pozwoli odpalić silnika
jeżeli akumulator ma za niskie napięcie. Chroni w ten sposób układy
elektroniczne w samochodzie i akumulator.
Następne wpisy z tego wątku
- 06.12.10 00:45 Andrzej Lawa
- 06.12.10 00:46 Filip KK
- 06.12.10 00:50 Filip KK
- 06.12.10 00:55 Filip KK
- 06.12.10 00:54 kogutek
- 06.12.10 01:04 Filip KK
- 06.12.10 01:12 Filip KK
- 06.12.10 01:14 Filip KK
- 06.12.10 01:17 Filip KK
- 06.12.10 01:26 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 06.12.10 01:23 kogutek
- 06.12.10 01:32 Wojciech Smagowicz [ZIWK]
- 06.12.10 01:33 Andrzej Lawa
- 06.12.10 01:35 Andrzej Lawa
- 06.12.10 01:36 Andrzej Lawa
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czyli jednak elektryki są TANIE i powszechnie dostępne dla obywateli
- Elektryki do Morskiego Oka do utylizacji
- Crash testy na publicznej drodze - 4 BMW zderzone
- pojebane Google
- dewastują Tesle
- jadę do państwa polskiego
- zachowaj odstęp
- Czy wymieniacie fotel kierowcy, gdy kupujecie używanego gruchota po prostacie
- co macie na fotelach?
- Kombinacja znaków A11 i B33?
- czy nieroby zablokują znowu Zakopiankę
- nie wyłączam silnika
- Badanie techniczne tylko automatyczne, bo obiektywne
- Z innej beczki: Homologacja t3b
- Złomnik: Renault Fluence ZE to izraelski fakap
Najnowsze wątki
- 2025-05-03 gazowe kuchnie są znacznie bardziej szkodliwe dla zdrowia, niż dotychczas sądzono
- 2025-05-03 Czyli jednak elektryki są TANIE i powszechnie dostępne dla obywateli
- 2025-05-03 Elektryki do Morskiego Oka do utylizacji
- 2025-05-03 Crash testy na publicznej drodze - 4 BMW zderzone
- 2025-05-03 pojebane Google
- 2025-05-03 Brednie w wiki - hasło Dehomag
- 2025-05-03 gazowe kuchnie są znacznie bardziej szkodliwe dla zdrowia, niż dotychczas sądzono
- 2025-05-03 Chiny => Koordynator Produkcji / Przedstawiciel ds. rozwoju produktu <
- 2025-05-03 Gdańsk => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=
- 2025-05-03 Warszawa => Frontend Developer (Angular13+) <=
- 2025-05-02 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-05-02 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2025-05-02 Polska => Senior Key Account Manager <=
- 2025-05-02 Warszawa => Senior Programmer C <=
- 2025-05-02 Gdańsk => Team Lead Data Engineer (Snowflake) <=