  • Data: 2024-02-29 13:51:54
    Temat: Re: Problemy z tankowaniem
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 29 Feb 2024 13:36:58 +0100, Cavallino wrote:

    > U nas nie, sprzęt się skończył.
    >
    > Onegdaj jeździły jeszcze w Serbii i Czarnogórze, do Baru.
    > Ale czy jeszcze jeżdżą to nie wiem.
    >
    > I coś mi po głowie chodzi że na zachodzie chcieli niedawno przywracać
    > takie połączenia, w imię walki z lataniem, ale nie wiem czy coś z tego
    > wyszło.

    Chyba ciągle są sypialne w użyciu, ale to inny standard i inny koszt
    ..

    No ale sprzęt sprzętem - przeciez można nowe zamówic.
    Za drogo, klientów brakuje ?
    Pociągi za szybkie? wymagania wzrosły?

    Z Wrocławia do Gdyni jakies 6h jedzie,
    można przekiblować na siedzeniu, choc za drobną dopłatą chętnie bym
    przeleżał..

    J.