  • Data: 2021-04-27 16:57:50
    Temat: Re: Procesor za -10 złotych. :)
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 27/04/2021 16:40, J.F wrote:
    > No ale ... skoro rozwiazaniem jest switch ethernet, to moze zrobic
    > switch modbus :-)

    Lepiej switch ethernet z konwerterami do modbus na każdym porcie. Lepiej
    używać prządnej, przetestowanej technologii, a najlepiej ich stacku.

    > Bo taka koncepcja. Do tej pory sie sprawdzala.

    Niezupełnie. To się zwyczajowo kończyło: "no ale nie da się inaczej" i
    relaksacją parametrów.

    To tak, jak ja: szukam licznika energii z odczytem co kilka sekund
    minimum, najlepiej kilka razy na sekundę. I jest z tym kłopot. "Bo
    Panie, komu to potrzebne".

    Brak możliwosci generuje brak potrzeb, a one generują brak możliwości. W
    efekcie większośc liczników energii zamiast jakiejkowleik magistrali ma
    migającą diodę psu na budę potrzebną.

    > Taa, tylko czy ten software w calosci dobrze zadziala ...

    Robimy to od bardzo dawna i potrafimy ogarniać tysiace strumieni
    jednocześnie na komputerach z oprogramowaniem pisanym przez pryszczatych
    nastolatków. Tak, dajemy radę. Jak mówie, bardziej boje się o Heńka, co
    od 40 lat projektuje urządzenia na 8051 za każdym razem robiac
    kwadratowe koło w asm, bo tak najszybciej.