  • Data: 2021-01-05 19:47:57
    Temat: Re: Program do PCB
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 05/01/2021 19:33, Kaczin wrote:
    > Wręcz przeciwnie, w sensie, że nie jest to firma.

    Mówie o testach. Problem z tym Ubuntu widać *natychmiast* po
    uruchomieniu i nie wystepował tylko tam, ale tam najbardziej bolało.

    > A może to tylko twój problem, bo właśnie odpaliłem KiCADa (pod linuxem,
    > ale nie Ubuntu) i nie widzę żadnych problemów.

    To była sepcyficzna wersja Ubuntu, co już opisałem.

    > Może to ty jesteś problemem?

    Myślę, że możesz sobie darować.

    https://bugs.launchpad.net/ubuntu/+source/kicad/+bug
    /1767652

    > Co ty nie powiesz! A więc te krytyczne bugi można naprawić w 5 minut?

    Ten dało się naprawić komentując ponoć jakiś fragment w kodzie.
    Problemem jest tylko przygotowanie sobie środowiska, co wymagało
    kilkunastu linijek rzeźby w konsoli. Gdyby to maitainer tego pakietu
    zrobił, to zaktualizowało by się wszystkim przy następnej okazji. Ale
    nie, bo nie. Ma być popsute bo było popsute by design.

    > Zrób to, przestań być marudzącym pasożytem!

    Nie, to jest już zrobione ponoć na trunku KiCada (nie mogę teraz znaleźć
    tego wątku dyskusji, ale ktoś wrzucił poprawkę). Nikt nie zrobił
    backporta do wersji z Ubuntu. Masz więc Ubuntu 18.04 LTS (zaznaczam:
    LTS!) i bez magicznych sztuczek nie masz działajacego KiCada, bo nie.

    > Nie uda ci się.

    Niestrawność po świętach daje znać?