  • Data: 2021-01-05 19:33:37
    Temat: Re: Program do PCB
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.01.2021 o 17:34, heby pisze:

    > To bardzo źle.

    Wręcz przeciwnie, w sensie, że nie jest to firma.

    > A potem czytasz "nie naprawimy tego, ale skopiluj sobie sam patcha".
    >
    > Nie problemem tutaj jest funkcjonowanie OS, tylko podejście do faktu że
    > oficjalnie działajaca wersja w poważnym systemie operacyjnym jest
    > najzwyczajniej popsuta i zamiast to naprawić w repo to zmuszają milion
    > osób do naprawy samodzielnie.

    A może to tylko twój problem, bo właśnie odpaliłem KiCADa (pod linuxem,
    ale nie Ubuntu) i nie widzę żadnych problemów.
    Może to ty jesteś problemem?

    > Tak, można go oczywisćie pobrać poza repo Ubuntu, tylko tylko świadczy o
    > polityce "mamy krytyczne bugi naprawialne w 5 minut i mamy was w dupie"
    > która często, choć nie zawsze, jest widoczna w open source.

    Co ty nie powiesz! A więc te krytyczne bugi można naprawić w 5 minut?
    Zrób to, przestań być marudzącym pasożytem!

    Nie idź tą drogą. Nie uda ci się.

    --
    Kaczin