  • 21. Data: 2011-03-19 16:05:00
    Temat: Re: Program do monitorowania CPU Intela
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <d...@c...invalid> napisał w
    wiadomości news:ilvlek$p1h$1@news.onet.pl...
    >W dniu 18-03-2011 13:41, Pszemol rzecze:

    > Programy uruchamia się pod systemem operacyjnym.
    > A wszak szukasz programu?

    Czemu ludzi pytających jaką kartę graficzną kupić do CS'a nie wyrzucacie na
    grupę Winnt? Wszak gra pod windą chodzi?

    Inaczej.. poleć coś sprzętowego do monitorowania temperatury struktury i
    szybkości procesora/szyny na socket 775 i dowolną płytę główną na nim opartą
    jak takiś mądry.

    --
    Irokez

  • 22. Data: 2011-03-19 16:18:35
    Od: Dawid <m...@n...pl>

    W dniu 2011-03-19 16:32, Andrzej Libiszewski pisze:

    > A może zauważyłeś, kretynie, że to twoje przekonanie nikogo tu nie
    > obchodzi?

    Niestety, jest tu multum kretynów z tobą na czele.
    Pytanie o diagnostykę karty graficznych, ładnie odpowiadacie co działa
    pod win.
    Pytanie jak i czym zdiagnozować komputer, również masa programów pod
    win, pytania o dyski- podajecie programy pod win.
    Pytania o sterowniki w większości pod win, wszyscy odpowiadają i
    polecają itd.
    Dlaczego więc teraz takie bluzgi i chamstwo?
    Może dlatego, że to nie jeden z was kretynów zadał pytanie.
    albo pogoda żle wpłynęła na wasze chore główki.
    Pozdrowienia dla super flachowców.

  • 23. Data: 2011-03-19 16:50:32
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 19 Mar 2011 17:18:35 +0100, Dawid napisał(a):

    /.../

    Spadaj do kosza, mądralo.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Krocz naprzód, mężny światłości synu

  • 24. Data: 2011-03-19 17:58:10
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 19 Mar 2011 09:42:25 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Używam też roweru, więc mam pytać na grupie pl.rec.rowery?

    O rowery - tak. :)

    > Co ma system operacyjny do rzeczy jak chcę diagnozować SPRZĘT?

    Warto wiedzieć, pod jaki szukasz narzędzia. :)

    (ciach...)

    > No wreszcie ktoś odpowiedział z sensem.

    O jasny gwint. ;D

    [ Skromni ludzie nie istnieją. Po prostu niektórzy nie mają się czym ]
    [ chwalić. (JoeMonster.org) ]

  • 25. Data: 2011-03-19 22:06:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <r...@o...pl> wrote in message

    > Pytasz jak w windows7 monitorować temperaturę procesora i jak go spowolnić
    > jeśli temperatura za bardzo wzrośnie.
    > Nie wierzysz to może przeczytaj swój własny post, pierwszy w tym
    > wątku. :-)

    Wiem dobrze co napisałem - Ty źle przeczytałeś.
    Nie pytam jak zwolnić tylko o to jak wykryć czy CPU sam spowalnia
    aby się uchronić od przegrzania. Poczytaj na stronie intela o system
    clock throtling.

  • 26. Data: 2011-03-19 22:07:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > A może zauważyłeś, kretynie, że to twoje przekonanie nikogo tu nie
    > obchodzi?

    A zauwazyłeś, że jesteś skrajnie chamski?
    Netykieta według Ciebie kultury nie wymaga?

  • 27. Data: 2011-03-19 22:11:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przemysław Ryk" <p...@g...com> wrote in message
    fo...

    > O rowery - tak. :)

    No właśnie - a że używam peceta, to pytam na grupie pl.comp.pecet.
    Zrozumiano teraz?

    > Warto wiedzieć, pod jaki szukasz narzędzia. :)

    Było podane - wiesz.

    > (ciach...)

    > O jasny gwint. ;D

    Lewy czy prawy ten gwint?

  • 28. Data: 2011-03-19 22:14:45
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-03-19 23:06, Użytkownik Pszemol napisał:

    > Wiem dobrze co napisałem - Ty źle przeczytałeś.
    > Nie pytam jak zwolnić tylko o to jak wykryć czy CPU sam spowalnia
    > aby się uchronić od przegrzania. Poczytaj na stronie intela o system
    > clock throtling.

    Ty nie pisz co chciałeś napisać tylko przeczytaj to co napisałeś.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2011-03-19 22:25:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Ty nie pisz co chciałeś napisać tylko przeczytaj to co napisałeś.

    Napisałem że szukam programu do monitorowania spowalniania CPU.

  • 30. Data: 2011-03-19 23:25:29
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-03-19 23:25, Użytkownik Pszemol napisał:
    > "RadoslawF" <r...@o...pl> wrote in message

    > Napisałem że szukam programu do monitorowania spowalniania CPU.

    "do monitorowania temperatury i spowalniania zegara CPU".
    To "i" jednak sporo zmienia.
    Zamiast pisać głupoty i zmuszać mnie do cytowania tego co
    napisałeś weź może jednak poczytaj co napisałeś.