eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: Przednionapędóweczki - taranujecie...Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
  • Data: 2010-02-13 22:05:24
    Temat: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Sat, 13 Feb 2010 21:17:52 +0100, Kuba (aka cita)
    <y...@w...pl> wrote:

    > pewnie i tak, ale bądz co bądz wał (choć mniej) i most, półosie, i
    > zawieszenie w RWD troche ważą i jakiś tam wpływ maja

    Silnik(M52)+skrzynka -- 120+30kg
    przednia część wału -- 8kg (tylna pewnie też coś kole tego)
    dyfer -- 30kg
    półosie -- 12kg

    Zawieszenie waży i tu i tam, chyba że będziemy porównywać
    belkę skrętną z FWD do wielowahacza z RWD, ale to jest
    porównywanie jabłek i pomarańczy.

    Historia zna wiele RWD, które prowadziły się średnio. Zaś co do
    masy/położenia silnika, to wystarczy porównać, jak w zakrętach
    jeździ się np. czterocylindrową i sześciocylindrową trójką
    (szczególnie gdy szóstka jest żeliwna). Nieprzypadkowo poprawne
    wykonanie swapu M35 do E30 nie było najprostszą sprawą, a
    najtwardsi nawet przerabiali ścianę grodziową.

    Korzystnie ciężki tył w RWD ma 911. Nieprzypadkowo 800KM GT2
    łoiło na ćwiartce słynną Suprę, która miała ponoć 1200KM.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: