eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRe: Przednionapędóweczki - taranujecie... › Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Przednionapędóweczki - taranujecie...
    Date: Sat, 13 Feb 2010 21:05:24 +0000 (UTC)
    Organization: Bractwo Bronkowe
    Lines: 31
    Message-ID: <s...@d...wkurw.org>
    References: <hl1m5q$1n7$1@news.task.gda.pl> <hl1kqd$8lr$1@news.interia.pl>
    <hl1o52$35q$2@news.task.gda.pl>
    <0...@4...com>
    <hl1oqe$bco$2@news.task.gda.pl> <hl1s9j$1al$3@news.dialog.net.pl>
    <hl1smo$kei$7@news.task.gda.pl> <hl40cd$hrh$1@mx1.internetia.pl>
    <hl44lc$bql$1@inews.gazeta.pl> <hl45aq$ogm$1@news.task.gda.pl>
    <s...@d...wkurw.org> <hl6733$3go$1@inews.gazeta.pl>
    <s...@d...wkurw.org> <hl71dp$2ir$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: net133-138.4web.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1266095124 25553 194.63.133.138 (13 Feb 2010 21:05:24 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 13 Feb 2010 21:05:24 +0000 (UTC)
    X-FAQbot-Ignore: yes
    X-Mielonka: m...@l...wkurw.org n...@l...wkurw.org
    l...@l...wkurw.org
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (OpenBSD)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2255088
    [ ukryj nagłówki ]

    On Sat, 13 Feb 2010 21:17:52 +0100, Kuba (aka cita)
    <y...@w...pl> wrote:

    > pewnie i tak, ale bądz co bądz wał (choć mniej) i most, półosie, i
    > zawieszenie w RWD troche ważą i jakiś tam wpływ maja

    Silnik(M52)+skrzynka -- 120+30kg
    przednia część wału -- 8kg (tylna pewnie też coś kole tego)
    dyfer -- 30kg
    półosie -- 12kg

    Zawieszenie waży i tu i tam, chyba że będziemy porównywać
    belkę skrętną z FWD do wielowahacza z RWD, ale to jest
    porównywanie jabłek i pomarańczy.

    Historia zna wiele RWD, które prowadziły się średnio. Zaś co do
    masy/położenia silnika, to wystarczy porównać, jak w zakrętach
    jeździ się np. czterocylindrową i sześciocylindrową trójką
    (szczególnie gdy szóstka jest żeliwna). Nieprzypadkowo poprawne
    wykonanie swapu M35 do E30 nie było najprostszą sprawą, a
    najtwardsi nawet przerabiali ścianę grodziową.

    Korzystnie ciężki tył w RWD ma 911. Nieprzypadkowo 800KM GT2
    łoiło na ćwiartce słynną Suprę, która miała ponoć 1200KM.

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: