-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.man.lodz.pl!newsfeed.pionier.net.p
l!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl
!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Subject: Re: Przejście dla pieszych i BMW
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <qohu7s$soa$1$Janusz@news.chmurka.net>
<5daee8cf$0$499$65785112@news.neostrada.pl>
<5...@g...com>
<5daeff13$0$17362$65785112@news.neostrada.pl>
<6...@g...com>
<5daf0baa$0$17342$65785112@news.neostrada.pl>
<d...@g...com>
<5daf2ad4$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
<c...@g...com>
<5daf4ae8$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
<3...@g...com>
<5daf514f$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
<7...@g...com>
<5daf58c4$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
<5daf6210$0$17345$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@g...com>
<5dafd32d$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
From: Shrek <...@w...pl>
Date: Wed, 23 Oct 2019 19:31:18 +0200
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.9.0
MIME-Version: 1.0
In-Reply-To: <0...@g...com>
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Language: pl
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 39
Message-ID: <5db08e65$0$17354$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.21
X-Trace: 1571851877 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17354 83.142.196.21:36857
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2664236
[ ukryj nagłówki ]W dniu 23.10.2019 o 16:24, s...@g...com pisze:
> Kogutek zaznaczal lare razy ze zaklada to i owo. I potem zaczal generalizowac.
Tak zaznaczył, że jak pieszego piedolnął to pieszy wtargnął.
> Jak sie wyjasnilo co i jak tam bylo to juz sie chyba nie odnosil do tego
konkretnego przypadku.
I zadania nie zmieniał, choć już kogucikowi jaj zabrakło żeby się
załozyć kto zostanie uznany winnym.
> Ale jesli jednak sie odnosil to jest w bledzie.
Kogócik w temacie pieszych jest w wiecznym błędzie.
> Jako jeden z nielicznych jesli nie jako jedyny.
Doszli nowi.
> A cala dyskusja to sie generalnie odnosi do ogolnej zasady ze nie nalezy wlazic na
przejscie bezkrytycznie.
Nie - dyskusja jest o tym, kto jest winny, a nawet kto jest winny w tym
konkretnym przypadku. I nikt nie mówi, że przez przejścia należy
przechodzić bezkrytycznie - jeśli tak twierdzisz, to zacytuj. W tym
konkretnym przypadku w miarę bezpieczna separacja to około 250 metrów.
Ciężko, zeby takie warunki zakładać. Tym bardziej, że zdarzy się taki co
zamiast 100 poleci 120 i okaże się że 250 metrów to mało, a za chwilę
okaże się, że wogóle nie da się przejść bo z 300 metrów to samochodu z
chodzika po prostu nie widać.
> I na moje oko ten watek to tak naprawde bicie sie slepego z gluchym bo jeden nawija
o konkretnym przypadku a drugi o ogolnym tredzie.
>
To jest skutek ogólnego trendu wśród niektórych kierowców, że
pierwszeństwo pieszego to tak jakby pierwszeństwo kierowców.
--
Shrek
Następne wpisy z tego wątku
- 23.10.19 19:40 Kviat
- 23.10.19 19:56 kk
- 23.10.19 20:09 s...@g...com
- 23.10.19 20:12 s...@g...com
- 23.10.19 20:19 Cavallino
- 23.10.19 20:23 JaTy
- 23.10.19 20:24 Shrek
- 23.10.19 21:01 Zenek Kapelinder
- 23.10.19 21:22 Janusz
- 23.10.19 21:45 j...@i...pl
- 23.10.19 21:50 j...@i...pl
- 23.10.19 21:52 j...@i...pl
- 23.10.19 21:58 s...@g...com
- 23.10.19 22:05 j...@i...pl
- 23.10.19 22:12 r...@k...pl
Najnowsze wątki z tej grupy
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
- Kolejna ofiara elektryczności
- mija rok jeżdzenia po lewej
- Elektryki jednak są NIEBEZPIECZNE
Najnowsze wątki
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Programista Mainframe (z/OS, Assembler) <=
- 2025-07-23 Warszawa => Starszy inżynier DevOps (AWS) <=
- 2025-07-23 Gdańsk => Mainframe (z/OS, Assembler) Developer <=
- 2025-07-23 Kraków => Senior Fullstack Engineer (Low-Code Platform) <=
- 2025-07-23 Wrocław => Senior Key Account Manager IT <=
- 2025-07-23 Trójmiasto => Head of Social Media <=
- 2025-07-23 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Lublin => ERP Implementation Consultant (AP Module) <=
- 2025-07-23 Środa Wielkopolska => SAP FI/CO Internal Consultant <=
- 2025-07-23 Warszawa => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-07-23 Kraków => Kotlin Developer <=
- 2025-07-23 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-07-23 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-07-23 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=