  • Data: 2021-12-25 23:23:38
    Temat: Re: Przekładnia 354:1 z drukarki 3d.
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, 26 December 2021 at 06:53:15 UTC+9, heby wrote:
> [...]
    się nie da, że produkcja, że coś tam.
> [...]
    >
    > Zapewne, jak to zwykle bywa na usenecie, nie zadałeś sobie trudu aby
    > zrozumieć o co chodzi w krytyce. To nie krytyka druku 3D, który sam
    > uprawiam (wliczając w to lecący w tej chwili wydruk metro de mnie), a
    > jedynie krytyka słowa "możliwości" które padło w pierwszym poście. Nie,
    > nie daje to możliwości większych, niż zabawka, w przypadku przekładni.
    > Choć niewątpliwie jest szansa, że pojawi się więcej inzynierów a mniej
    > socjologów, dzieki temu i tego oczekuje po hobby 3D.

    > Traktujesz krytykę jakoś podejrzanie osobiście. To Twój projekt?

    Nie mój, ale ja tu akurat widzę możliwości dotąd niespotykane, niektórzy nazwali to
    nawet jakąś tam rewolucją przemysłową. Każdy kto ma dziurę w dupie może do takiego
    projektu wprowadzić poprawki tak żeby kolejni ludzie mieli wersję ulepszoną. Open
    source hardware przed drukiem 3D był, ale tylko w nielicznych niszach. Dopiero druk
    3D dał takie możliwości w wytwarzaniu jakie dotychczas znaliśmy z softwareu. Jeszcze
    nie ma to takiej organizacji zespołów, kontroli wersji itd, ale to też przyjdzie
    Akurat ten konkretny projekt jest bardzo dobrym przykładem bo tu jest dobre repo.
    Tego akurat nie skrytykowałeś, po prostu nie dostrzegasz plusów dodatnich, ale
    uczciwie ostrzegłeś że dostrzegasz wady, więc spoko. Skrytykowałeś natomiast coś co z
    perspektywy tego projektu jest bez znaczenia.