    From: Piotr Wyderski <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Przełączanie sieci
    Date: Fri, 10 Sep 2021 11:43:58 +0200

    J.F wrote:

    > Ale wiesz - w sieci napiecia nie ma, elektronika podjela decyzje
    > uruchomienia generatora, zaczyna przelaczanie ... a tu w sieci
    > napiecie sie pojawia ..

    Przecież ja się przed uruchomieniem generatora od tej sieci galwanicznie
    odpiąłem. Niech się pojawia -- może sobie wrócę na sieciowe, a może nie.

    > A to juz chyba latwiej znalezc, bo jesli jest wymagany atest,
    > to powinno byc to w jakims przepisie zapisane.

    Właśnie chciałbym wiedzieć, czy na to jest podstawa prawna, czy tylko
    opinia ZE, być może oparta nawet na jakiejś niewiążącej normie. Bo
    deklarację to sobie mogę sam wystawić.

    Pozdrawiam, Piotr