  • Data: 2021-04-06 21:01:49
    Temat: Re: Przenośny, uproszczony filesystem
    Od: J-23 <B...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021.04.06 o 20:17, heby pisze:

    > No ale zrobili to GC na bazie czy nie zrobili? Twierdzisz że GC to tylko
    > na pamięci, a tutaj banda nieświadomych świrów zrobiła na plikach.
    > Bezczelni.

    Zwróć uwagę że GC odbywa sie podczas zupelnie oddzielnej operacji.

    Tutaj projektaci w IB/FB nie przejmowali się tym na etapie tworzenia
    struktury i ty też nie powinieneś

    > Przecież nie musi. GC może zwolnić miejsce na nowe dane, np w ciągłym
    > bloku.
    >
    > Ja chce zamiast tego relokować sektory i trimować końcówkę pliku.
    >
    > Niewielka różnica.

    I w czym widzisz problem? bo ja żadnego mozesz taki plik obciac o
    określoną ilość bajtów i tyle

    > Przed chwilą on nie istniał w kontekście pliku. Ewoluujesz. To dobrze.

    Mieszasz pojęcia i to strasznie

    > Ja ogólnie nie rozumiem moich pomysłów, dlatego oczekuje aby ktoś mi
    > wyjaśnił że czegoś nie rozumiem ponieważ on czegoś nie rozumie. Typowy
    > usenet.

    Jak już wspomnialem mieszasz pojęcia i to powoduje "szum" w tym co
    chcesz przekazać

    > Tak, oczywiście. Albo nie. W sumie nie wiem. Chyba zlaeży od tej
    > mitycznej "struktury" którą można załatwić strumieniami.

    Zostawmy strumienie w spokoju bo widzę że nie rozumiesz dalej.

    Strumienie są tylko narzędziem do osiągniecia celu ale Tobie.
    >>> 2) pozwala je kasować i tworzyć
    >>> 3) zezwala na dostęp z kilku wątków na raz
    >>> 4) pozwala je dopisywać i skracać niezależnie
    >
    > "Jak Pan użyje procedur to można napisać dowolne AI do sterowania
    > promami kosmicznymi. Proszę".

    Trzymaj się tematu bo odpływasz. Naprawde masz problem z zakodowaniem
    tego co wypisałeś w punktach w formie klasy z metodą SaveToFile i potem
    odczytać w całości lub po fragmencie? Bo zacząłbym od tego i zobaczyłbym
    gdzie leży problem? Tzn czy mam problemy wydajnościowe, z dostępem itp

    Pozdrawiam
    J-23