  • Data: 2009-07-21 13:05:13
    Temat: Re: Przewód do czujnika.
    Od: "Lukasz Sczygiel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik "Gejzero" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > szukam
    > większej
    > kable
    >
    > Oczywiście zdajesz sobie sprawę, że przewód (szczególnie linka) potrafi
    > świetnie transportować wodę ?

    Czyli trzeba sam czujnik opatrzyc w kawalek kabelka sztywnego i podlutowac linke
    dopiero na zewnatrz takiej metalowej tulejki/innej obudowy?

    Wogole czy ds-y 1820 padaja jakos specjalnie? Mam 11 sztuk i dwie z nich wisza
    za oknem pod daszkiem, taka blacha przykrecona do skrzydla od zewnatrz, juz od 4
    lat i ani jeden nie zdechl a sa tylko przylutowane i owiniete "szkotem". Zdechl
    za to jeden z czujnikow wewnatrz (jakby mu sie kalibracja rozjechala i pokazuje
    temperature mniejsa o jakies 70 stopni).

    --
    Lukasz Sczygiel