    Date: Wed, 14 Sep 2022 10:38:33 +0200
    Subject: Re: Radio internetowe DIY - dziwne zrywanie dźwięku
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Atlantis <m...@w...pl>

    On 13.09.2022 19:04, Mirek wrote:

    > No to podłącz go gdzie indziej, np. przez ruter podłączony przez komórkę.
    > Obstawiam że jakiś pakiet niekompatybilny dostaje, multicast albo coś.

    Ok, sprawa się wyjaśniła - winę ponosiło moje przeoczenie. Jakiś czas
    temu zmieniłem adres MAC radia, bo pokrywał się z innym urządzeniem,
    które zrobiłem wcześniej wykorzystując te same biblioteki. To sprawiło,
    że przestała obowiązywać reguła QoS ustawiona na routerze, która miała
    dawać radyjku wysoki priorytet przy podziale pasma. Wygląda na to, że
    przywrócenie właściwych ustawień rozwiązało problem.