  • Data: 2014-09-25 01:35:23
    Temat: Re: Re:OBD ELM327 -- pytania
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "AL" lvvjeo$u1j$...@d...me

    > Tak i bardzo sporo innego info np. Przebiegi sond lambda,
    > wtryskow, innych czujnikow. Sprawdzi spalanie stukowe,

    Mam diesla.

    > bledy jesli masz i moze je skasowac.

    Nie mam na razie błędów.

    > Mozesz sprawdzic przyspieszenie do setki, czas na 1/4 mili, itd

    > Tak, w zaleznosci od oprogramowania

    A jakie jest dobre?

    > Czy mozna wymienic na dzialajace w razie czego ;)
    > Gdzie masz gniazdo OBD i czy urzadzonko sie tam zmiesci

    Miejsca jest dużo, ale rzecz jasna -- im
    krótsze, tym trudniej złamać gniazdo. ;)

    > Nie, ale sa programy dedykowane do danej marki,
    > modelu (np rozsxerzenia do Torgue pro)

    Nie rozumiem.

    > Tak, ale cos tam pobiera pradu - diody sie swieca

    Diody nie powalą akumulatora o pojemności 80 Ah nawet w miesiąc.

    > Nie, ale wyciagam na wszelki wypadek z gniazda,
    > a wlaczam gdy uwazam, ze moze byc potrzebne

    > Dodatkowo doladowanie turbiny, boost,, polozenie przepustnicy, moc
    > chwilowa i mase innych info (bez sciemy, ale blisko setka funkcji
    > w programie torgue pro).

    Pewnie płatnym. :) A w bezpłatnym?

    > Kamera dedykowana bije ta ze smartfona

    Ale kosztują. Może kiedyś sobie jakąś sprawię, ale na
    razie raczej nie. Pewnie dobre byłoby filmowanie dookolne. ;)
    Do tego by przydała się aparatura szczególna. ;)

    > To tez robi kamera dedykowana i rowniez znacznie lepiej niz smartfon

    Ale i drożej, bo smartfon już jest.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'