  • Data: 2016-08-23 13:15:18
    Temat: Re: Re. Pytanie do serwisantów.
    Od: bat <b...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 23.08.2016 12:46, Piotr Gałka wrote:

    > Aby zrozumieć, o co chodzi potrzebuję znaleźć jakąś jedną, dobrze opisaną
    > bibliotekę z kodami źródłowymi.
    > Może ktoś wie gdzie coś takiego na mnie czeka?

    Wszyscy się czają z publikowaniem takich rzeczy, bo jeżeli ktoś posiadł
    taką wiedzę to nie chce oddawać jej za darmo konkurencji.
    Jak zapłacisz za wiedzę to jest pewna gwarancja, że docenisz jej wartość
    i sam nie będziesz jej rozdawał na prawo i lewo.

    A po drugie chcesz pomocy od grupy, za darmo, a kiedy Ty byłeś potrzebny
    to Cię nie było.