-
Data: 2016-08-23 12:46:33
Temat: Re: Re. Pytanie do serwisantów.
Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]No i znów musiałem przenieść odpowiedź do wątka obok, bo Chmurce wyszło, że
chyba za głęboko.
------------
Użytkownik "bat" <b...@m...com> napisał w wiadomości
news:npg3a1$1ei5$1@gioia.aioe.org...
>
> Powiem Ci, że nikt za darmo nie przeszkoli Cię abyś zrobił bibliotekę
> dla programistów z jakimś ciekawym i łatwym API.
Jestem przeciwnikiem wszelkich szkoleń, kursów itp.
Uważam, że człowiek znacznie szybciej uczy się sam.
Trzeba jedynie wiedzieć czego się uczyć i od czego zacząć.
Właśnie wpadłem na, to, że może warto opanować C# i (przy Waszej pomocy)
ustalam, czy aby na pewno.
Jeśli przy okazji dowiem się od czego zacząć to fajnie, a jak nie to
poszukam.
> Trzeba zacząć od komputera z Windows 10. Trzeba w umiejętny sposób
> zainstalować środowisko i wszystko skonfigurować, włącznie z odsyfieniem
> windows.
>
Jestem dziwny i wolę uczyć się z tekstu pisanego niż metodą prób i błędów.
Może to konsekwencja tego jak trzeba było się uczyć, gdy ja byłem na
studiach. Jak już wspominałem jedno uruchomienie programu zajmowało kilka
dni. Program trzeba było zakodować na kartach perforowanych. Zestaw kart
trzeba było zanieść do ośrodka obliczeniowego i za kilka dni odebrać wynik.
Metoda prób i błędów słabo się sprawdzała (szczególnie, że nie miało się
dostępu do debuggera). Lepiej było dokładnie rozumieć, co się robi i po
prostu nie popełniać błędów. Oczywiście programy "na zaliczenie" to nie były
duże programy.
Dlatego przez dość długi czas nie muszę mieć kompilatora aby uczyć się
jakiegoś języka.
> Ktoś Ci musi napisać bibliotekę i udzielić korepetycji z programowania
> pod windows. Co najmniej kilkadziesiąt godzin szkolenia przez Skype i
> TeamViewer. Myślę, że miesiąc co dziennie nie wystarczy.
Szczególnie, że ja nie mam czasu codzienne. Takimi tematami zajmuję się z
doskoku w tzw. wolnych chwilach.
> Razem z nauczycielem napiszecie ze 2-3 programy okienkowe a później
> część funkcji tych programów wywalicie do biblioteki i może zrozumiesz o
> co chodzi.
>
Aby zrozumieć, o co chodzi potrzebuję znaleźć jakąś jedną, dobrze opisaną
bibliotekę z kodami źródłowymi.
Może ktoś wie gdzie coś takiego na mnie czeka?
P.G.
Następne wpisy z tego wątku
- 23.08.16 13:15 bat
- 23.08.16 13:28 slawek
- 23.08.16 13:31 Piotr Gałka
- 23.08.16 13:39 slawek
- 23.08.16 13:42 bat
- 23.08.16 13:50 Piotr Gałka
- 23.08.16 13:50 slawek
- 23.08.16 14:03 Piotr Gałka
- 23.08.16 14:04 bat
- 23.08.16 14:05 Piotr Gałka
- 23.08.16 14:12 Piotr Gałka
- 23.08.16 14:19 slawek
- 23.08.16 14:46 slawek
- 23.08.16 15:03 slawek
- 23.08.16 15:19 slawek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dlaczego w Polsce sie nic nie udaje, na przykładzie niebieskiego lasera a teraz perskowitów
- Wykrywanie przerwy w długim przewodzie zakopanym w ziemi.
- Czemu news.chmurka.nwt jest taki wolny?
- Peltier
- A jednak nie kondensatory
- Re: A jednak nie kondensatory
- odzysk z panela PV
- tuner i silnik od rolety
- Przednia lampka rowerowa Basta / AXA pod dynamo w piaście
- Boję siię capa...
- Efekt gitarowy koda kd-30 trash metal
- Re: Efekt gitarowy koda kd-30 trash metal
- Wykrywanie przerwy w długim przewodzie zakopanym w ziemi.
- PT500
- supercap
Najnowsze wątki
- 2024-06-10 wyobrazcie sobie ze
- 2024-06-10 malowanie samochodu
- 2024-06-10 News from Poland
- 2024-06-10 Czy na pewno będą CŁA na chińskie samochody?
- 2024-06-09 Dlaczego w Polsce sie nic nie udaje, na przykładzie niebieskiego lasera a teraz perskowitów
- 2024-06-09 Dlaczego w Polsce sie nic nie udaje, na przykładzie niebieskiego lasera a teraz perskowitów
- 2024-06-09 Wykrywanie przerwy w długim przewodzie zakopanym w ziemi.
- 2024-06-09 Czemu news.chmurka.nwt jest taki wolny?
- 2024-06-11 Funbox 3.0 zakres adresów DHCP
- 2024-06-11 Re: Funbox 3.0 zakres adresów DHCP
- 2024-06-09 Miernik szybkości netu
- 2024-06-11 Panele PV w pionie (prawie).
- 2024-06-11 czy ta grupa żyje?
- 2024-06-11 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-11 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=