  • Data: 2022-01-10 18:29:13
    Temat: Re: Ręczniak CB
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.01.2022 o 15:27, J.F pisze:

    > Kiedys uzywalem Alana 38.
    > A w zasadzie nie uzywalem.
    >
    > Zasieg na antence slaby. Trzeba lepsza antene na dachu.
    > Kablownia sie w aucie robi, duze to, nieporeczne, nie ma gdzie
    > trzymac, chyba, ze fotel pasazera pusty.
    >
    > Potem robili mniejsze, ale inne wady zostaja.
    > Lepiej zainstalowac cos na stale ... tylko ... nie wiem - Alan sie
    > zepsul, czy teraz na CB cisza, bo ludzie juz nie maja.

    Mnie też kiedyś dosięgło CB. Antena Santiago 1600 (epicka), w radiu,
    centralnie na dachu, bez głupiego magnesu [lepsza masa/moc], dodany
    stopień końcowy na ruskim KT...<500W mocy (własna konstrukcja), mikrofon
    dopalany z korekcją częstotliwości, żeby "skrzeczał" (sam opracowałem),
    wzmacniacz odsłuchowy.
    Bywało że zasięg +/- 100km. Fajne czasy.

    Przy postawieniu nośnej, jeśli ktoś przesunął kluczykiem/metalem po
    antenie to iskry szły na 2cm. Wszystkie okoliczne alarmy wzbudzało a
    indukcja sięgała promień 200m na okoliczne anteny TV i bywało ciemno i
    głucho :D

    Kiedyś mi się zdarzyło zaindukować w kablach głośnikowych w jakimś
    kościele z kurwami na ustach...oj szybko spierdalałem, paląc ogumienie i
    widząc w lusterku wstecznym zbliżającą się grupę chrześcijan z nietęgą
    miną i deskami w ręce :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>