    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Mon, 10 Jan 2022 11:01:53 -0800 (PST)
    Subject: Re: Ręczniak CB
    From: ptoki <s...@g...com>

    poniedziałek, 10 stycznia 2022 o 10:17:35 UTC-6 Michał Jankowski napisał(a):

    > Ale nadal nie wiemy, do czego chcesz tej łączności użyć i kiedy będzie
    > to "trzeba".

    On sam nie wie. On liczy ze jakims cudem mu ktos do tego reczniaka w samochodzie sie
    dobije i powie ze gdzies tam korek jest. I to na tyle daleko aby mogl zjechac.
    Juz nawet nie wspomne ze nawet jak mu ktos nagada to bedzie mial problem dopytac o
    szczegoly.

    Moze szklana kule mu zaproponowac? Po dodaniu jakiegos grzyba dowie sie wiele
    wiecej...