  • Data: 2023-01-24 00:12:09
    Temat: Re: Required 9V, available 3.8V
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.01.2023 o 00:02, Yerine Ictimai pisze:

    > Gdzie widzisz klamstwo jakies?

    Bo zatajasz, ze nie masz nawet 10% wiedzy w temacie:] ale wyskakujesz
    "jak to możliwe" :)

    > Przetwornice z 12V mam nawet, wlasnie specjalnie kupiona dla tego celu.
    >
    > Ale widze ze akumulatory samochodowe sa wrazliwe na pelne
    > rozladowanie, co w tych warunkach moze stac sie czesta
    > sytuacja.
    > A dla powerbank'ow pelne rozladowanie to norma.

    To sobie kup moduł za 30zł, który nad tym czuwa, Może to być nawet
    "solar charger" który będzie czuwał nad ładowaniem aku (PWM) i
    odłączaniem przy zbyt niskim napięciu.

    > W sumie sie waham jak lepiej zrobic. Czy kupic porzadny
    > akumulator samochodowy, czy pare porzadnych powerbank'ow

    Lepiej aku gel. Drozszy ale długowieczny.

    > Posiadanie kilku powerbankow moze sie wydac wygodniejsze, bo i
    > latwiej je przenosic, mozna stosowac do innych rzeczy ad hoc
    > itp.

    No fakt, lżejsze ale przelicz pojemność na ciężar/cena.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>