  • 691. Data: 2014-12-16 22:25:55
    Temat: Re: Rondo .. zamiar skrętu.
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2014-12-16 12:47, MichaelData(R) wrote:
    > Myjk wydumał(a) w news:5m2ekjz3wf1n.dlg@myjk.org :

    > Drogi łamaczu przepisów i niestosujący sie do znaku NAKAZU!!! C-12, PROSTOWACZU
    RONDA :) Uwaga, specjalnie dla ciebie "CYTAT znaku C-12":

    > http://nauka.osk24h.pl/prd,znaki-drogowe,nakazu,c-12
    > "Znak nakazuje kierującemu jazdę dookoła wyspy lub placu w kierunku wskazanym na
    znaku (skrzyżowanie o ruchu okrężnym).

    > Każda zmiana tego kierunku, który OBOWIĄZUJE zgodnie ze znakiem C-12 musi byc
    sygnalizowana i traktowana jako ZMIANA KIERUNKU!

    > I wdupie maja twoje miski w tej definicji :)

    > To wskaż na rondzie inny kierunek niż JEDEN, jesli potrafisz :) Nie potrafisz...
    ale brednie pisać potrafisz :D Ciekawe.
    > [...]
    >
    > Łżesz jak pies :] Skoro znak C-12 wyraźnie NAKAZUJE jazdę dookoła, to każdy zjazd z
    ronda jest ZMIANĄ KIERUNKU z "dookoła" na inny. Zapamietaj to na całe zycie...albo
    przedstaw ZAPIS/PRZEPIS/PRAWO, które jest przeciwne znakowi C-12. Nie ma? Czyli znów
    brednie :)

    Ales ty durny...

    --
    mk4

  • 692. Data: 2014-12-16 22:36:19
    Temat: Re: Rondo ...
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 16 grudnia 2014 22:12:48 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > pomódl się do niego. Może spuści ci argumenty
    >
    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Trzeba było wcześniej napisać że nie masz żadnych argumentów to może bym się
    pomodlił. Teraz za późno.

  • 693. Data: 2014-12-16 22:38:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > Trzeba było wcześniej napisać że nie masz żadnych argumentów to może bym się
    pomodlił. Teraz za późno.

    jesteś uodporniony na wiedzę. to już wiadomo od dawna.

  • 694. Data: 2014-12-16 22:41:32
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 16 grudnia 2014 22:39:16 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > jesteś uodporniony na wiedzę. to już wiadomo od dawna.
    >
    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    O tej wiedzy co jej nie masz napisałeś?

  • 695. Data: 2014-12-16 22:41:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 16 Dec 2014 21:38:55 +0000 (UTC), masti

    > jesteś uodporniony na wiedzę. to już wiadomo od dawna.

    Przyganiał kocioł garnkowi. ROTFL

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 696. Data: 2014-12-16 22:52:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > O tej wiedzy co jej nie masz napisałeś?

    i jeszcze nieczytaty

  • 697. Data: 2014-12-16 23:06:22
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 16 grudnia 2014 22:53:06 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > i jeszcze nieczytaty
    >
    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Dołóż jeszcze zawijanie linii i cytowanie. Cienki Bolek jesteś, lotny jak płyta
    chodnikowa.

  • 698. Data: 2014-12-16 23:25:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:

    > Dołóż jeszcze zawijanie linii i cytowanie. Cienki Bolek jesteś, lotny jak płyta
    chodnikowa.

    widzisz, już wiesz, że źle to robisz.

  • 699. Data: 2014-12-16 23:37:12
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 16 grudnia 2014 23:25:59 UTC+1 użytkownik masti napisał:

    > widzisz, już wiesz, że źle to robisz.
    >

    > --
    > mst <at> gazeta <.> pl
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Zamiast pierdołami zajął byś się próbą odpowiedzi na moje pytanie. Albo napisz że
    cienki jesteś to poszukam odpowiedzi u kogoś innego. Jeden był ale wymiękł.

  • 700. Data: 2014-12-17 03:31:57
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "k...@g...com" wydumał(a) w wiadomości ID
    ps.com

    > Zaczynasz pływać bo nie potrafisz odpowiedzieć. Takie trudne dla takiego
    > eksperta
    > jak Ty napisać jakie znaki.

    Są dostępne nawet na wikipedii w "obrazkach".

    Jak narazie, jedziesz z dupy wziętą fikcją i ANI JEDNEGO ARGUMENTU. ZERO :)
    Albo podasz argumenty na poparcie swoich wypierdzeń albo znikaj i nie zawracaj
    gitary :)

    --
    Michael________