  • 31. Data: 2011-01-25 20:12:37
    Temat: Re: Rozwalilem oponę na dziurce, czy mogę zrobić to przez ubezpieczyciela AC?
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:mq0uj6tlr7vrrthgalhsash6h084jtsv44@4ax.com...
    Tue, 25 Jan 2011 15:36:43 +0100, w
    <4d3edff9$0$2495$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości
    > Thu, 20 Jan 2011 19:37:55 +0100, w
    > <4d388103$0$2454$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"

    > Wycena biegłego to chyba za mało żeby je wykorzystać.

    >Absolutnie nie.

    A jednak:
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Post%C4%99powanie_upomi
    nawcze

    "Postępowanie upominawcze jest postępowaniem odrębnym uregulowanym w
    Kodeksie postępowania cywilnego, zmierzającym do szybkiego uzyskania tytułu
    egzekucyjnego przez wierzyciela wysuwającego roszczenie pieniężne, którego
    dłużnik nie kwestionuje."

    Chyba nie masz wątpliwości, że już z papierów wynika, iż dłużnik (PTU)
    kwestionuje roszczenie?
    Takoż zresztą i klarował mi prawnik, że to są spory dla normalnego
    postępowania.

    > To się stosuje do sytuacji w których nie ma sporu między stronami.

    >Żebyś wiedział jakie śmieci przechodzą w upominawczym...
    >Sam uzyskałem taki nakaz na podstawie emaili.

    E-sąd pewnie?

  • 32. Data: 2011-01-27 15:54:49
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 25 Jan 2011 20:12:37 +0100, w
    <4d3f20a3$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > egzekucyjnego przez wierzyciela wysuwającego roszczenie pieniężne, którego

    Ach, ta piękna teoria :).
    Zresztą wkrótce się sam przekonam, tylko musi mi się zachcieć.

    > Chyba nie masz wątpliwości, że już z papierów wynika, iż dłużnik (PTU)
    > kwestionuje roszczenie?
    > Takoż zresztą i klarował mi prawnik, że to są spory dla normalnego
    > postępowania.

    Zapewne. W upominawczym by tyle nie zarobił :).

    Normalnie. Wydruk i do sądu.

  • 33. Data: 2011-01-27 16:10:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    <c...@k...pl> napisał(-a):

> [...]
    > dłużnik nie kwestionuje."

    >Ach, ta piękna teoria :).
    >Zresztą wkrótce się sam przekonam, tylko musi mi się zachcieć.

    Też odszkodowanie próbujesz wywalczyć?

> [...]
    > postępowania.

    >Zapewne. W upominawczym by tyle nie zarobił :).

    Ale to akurat nie ten prawnik który kierował tą sprawę, tylko taki z
    rodziny.

  • 34. Data: 2011-01-27 17:07:55
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 27 Jan 2011 16:10:12 +0100, w
    <4d418ad0$0$2446$65785112@news.neostrada.pl>, "Cavallino"
    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Też odszkodowanie próbujesz wywalczyć?

    Zostało jakieś ~1kPLN "spornej" kwoty, tzn. różnicy pomiędzy oryg. a
    zamiennikami. Resztę załatwiły same pisma.

    > Ale to akurat nie ten prawnik który kierował tą sprawę, tylko taki z
    > rodziny.

    To on nie wie jakie cuda przechodzą w upominawczym?

  • 35. Data: 2011-01-27 17:34:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Też odszkodowanie próbujesz wywalczyć?

    >Zostało jakieś ~1kPLN "spornej" kwoty, tzn. różnicy pomiędzy oryg. a
    >zamiennikami. Resztę załatwiły same pisma.

    Szczęściarz.
    Mi nie załatwily nawet 1 zł, okopali się na upatrzonej pozycji i już.

    > Ale to akurat nie ten prawnik który kierował tą sprawę, tylko taki z
    > rodziny.

    >To on nie wie jakie cuda przechodzą w upominawczym?

    Starej daty jest, więc wie czego się nie kieruje do upominawczego.
    Zresztą to by tylko przedłużyło sprawę, po sprzeciw byłby na bank.