  • Data: 2011-10-31 21:09:20
    Temat: Re: SUZUKI DR 750 Big problem POMOCY!
    Od: zefir <z...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-10-31 21:37, Arni pisze:

    > czemu stertyczałego?
    > fakt, wyrosłem juz z rzucania sie na kazdy temat ale niezaleznie od
    > wieku i doswiadczenia po prostu nie lubie jak ktos wpada z przekazem:
    > mam was w dupie ale pomózcie. Nie chodzi zeby ktos błagał o pomoc tylko
    > wykazał odrobine starania, ze odpowiedz chce otrzymac. Jak mam mu pomóc
    > kiedy nie daje rady preczytac o co mu chodzi? Jakby nie patrzył mamy pl.
    > w nazwie wiec piszemy po polsku. Swoja droga to ja wspolczuje ofiarom
    > giertychowej matury, czatów, forumów, fejsbuków i innych ogłupiajacych
> [...]

    Arni, przeczytaj sobie najpierw swoją odpowiedź na posta ASG.
    Spodziewałeś się, że po czymś takim koleś wyrazi skruchę, bo wstawił za
    dużo myślników, wykrzykników, dużych liter i skrótów do wypowiedzi? On
    nawet odpowiadając nie opuścił się do poziomu Twojego posta. A jego mail
    rozpoczynający wątek, pomimo dyskusyjnej formy, jest dla mnie całkowicie
    zrozumiały. Nie uprzedziłeś się do tego ścigacza za bardzo?

    --
    pzdr.
    zefir