  • Data: 2023-02-04 07:50:33
    Temat: Re: Samochody elektryczne na wesoło
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.02.2023 o 07:28, _Master_ pisze:

    > Pod pretekstem ekologii na razie wmawia się nam a za choryzontem jest
    > już ZAPLANOWANE WMUSZANIE nam elektryków.
    >
    > I to nie zachętami tylko PRZYMUSEM.
    >
    > Trzeba się temu przeciwstawiać SIŁOM I GODNOŚCIOM OSOBISTOM! ;-)

    To jest oczywiste, ale ja nie o tym. Ja o tym, że niby o elektykach moga
    się wypowiadać tylko posiadacze elektryków bo inni się nie znają. To
    mniej więcej tak jakby kurwy mówiły że to najlepszy zawód na świecie, a
    jak nie jesteś kurwą tylko lekarzem, prawnikiem albo inżynierem to nie
    masz prawa głosu, bo się nie znasz i jesteś hejter;)

    Po prostu ci co elektyki nie spełniają ich oczekiwań to elektyków nie
    kupują, więc to żaden argument. Podobnie jak nie trzeba być kurwą żeby
    mieć na temat kurwestwa wyrobione zdanie ani księdzem żeby mieć
    wyrobione zdanie na temat ruchania ministrantów:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!