  • Data: 2023-02-04 11:05:47
    Temat: Re: Samochody elektryczne na wesoło
    Od: "T." <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-02-03 o 23:33, Dykus pisze:
    > Witam,

    > tłumaczysz, (...)
    >
    > No właśnie. Jak czytam grupę to mam wrażenie, że większy ból dupy mają
    > właściciele samochodów spalinowych, którzy z jakiegoś powodu czują
    > ogromną potrzebę nawracania i uświadamiania właścicieli samochodów
    > elektrycznych... :)
    > Ludzie kupują elektryki, używają i uważają, że im on odpowiada, więc...

    Chyba złe wrażenie. Jak coś jest śmieszne, to czemu się nie pośmiać? :-)
    Z diesla napędzanego olejem z frytek, którym Janusz jeździ z Grażyną nad
    morze, też można :-)

    Ps. Przypomnę, że jakieś 120 lat temu elektryki były znacznie
    powszechniejsze niż teraz - było ich nawet 30 proc. Pierwsze rekordy też
    bito na elektrykach. No ale potem ludziom przeszło. Zobaczymy, jak
    będzie teraz.

    T.