  • Data: 2023-02-05 11:14:45
    Temat: Re: Samochody elektryczne na wesoło
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 05.02.2023 o 09:18, JDX pisze:

    > Tak w kwestii formalnej, to każdy klekot pali olej. :-)

    Masz mnie - na dodatek leją nie zawory a wtryski:P

    > Poza tym to nie
    > zawory ,,leją" tylko wtryskiwacze.

    ;)

    > I tu przy okazji dochodzimy to
    > wysokich cen elektryków - z niewiadomych powodów wielu właścicieli
    > klekotów jakoś nie chce wymieniać ,,tanich" wtryskiwaczy - nawet
    > najtańszego badziewia po 500zł/szt + wymiana. ;-)

    Ale to nie znaczy że dizle śmierdzą, a że po prostu należy uszczelnić
    SKP a samochody o "widocznym śladzie węglowym" po prostu ściągać z ulic.

    > Co do 1 smroda na kilka tysięcy, to nie wiem, badań statystycznych nie
    > prowadziłem, ale ostatnio tak jakoś dziwnie często zdarza mi się jechać
    > za takimi, co wydaje się być dziwne (albo może właśnie wcale dziwne nie
    > jest!).

    Bo dokładnie tak bywa - raz na tydzień się smród trafi. Zastanów się ile
    samochodów masz w ciągu tygodnia przed maską i wychodzi że to jeden na
    tysiąc albo kilka tysięcy - i za nie należy się brać a nie mówić, że
    dizle śmierdzą, bo to generalnie nieprawda.

    Ja jak jeżdzę motom to raz na tydzień się jakiś dzban trafi co coś
    odwinie albo celowo w korku mnie zablokuje, ale daleko mi do
    twierdzenia, że kierowcy puszek są popierdoleni. Zdecydowana większość z
    nich jest normalna, moto w korku przepuszcza i zabić mnie nie chce;) I z
    roku na rok jest coraz lepiej. I tak samo jest z dizlami.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!