    From: trybun <M...@j...cb>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Samoczynne resetowanie komputera ... Zasilacz?
    Date: Thu, 1 Dec 2022 18:39:21 +0100

    W dniu 01.12.2022 o 10:47, Szwambuł Trantiputl pisze:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 1 Dec 2022 10:10:22 +0100
    > doszła do mnie wiadomość <tm9r1v$nqk$1@gioia.aioe.org>
    > od trybun <M...@j...cb> :

    > W to wątpię, system nie da rady zabić karty graficznej, chyba, że
    > sterownik karty źle ustawi jej napięcia zasilające rdzenia i RAM lub
    > karta ma starą pastę termoprzewodzącą.
    > Pastę czy termopady trzeba co jakiś czas wynieniać samemu lub w
    > serwisie.
    > Można było te karty oddać do zdiagnozowania w jakimś serwisie, to
    > wtedy byśmy wiedzieli, co to za czort.

    Przy instalacji system chyba ustawia wstępnie parametry pracy
    podzespołów. Tak przynajmniej przypuszczam. Co do pasty, akurat po
    wymianie zasilacza miała ona być przyczyną awarii karty?

    A można by samemu jakoś to sprawdzić? Mam jeszcze jedną z tych kart i
    czy nie dałoby się jej zdiagnozować we własnym zakresie. Oczywiście
    tylko z ciekawości, bo na użytkowanie takiego (NV FX5500) zabytku był
    czas jakieś 20lat temu.