  • 1. Data: 2010-02-09 08:02:52
    Temat: VW Vento - pytanko
    Od: "Lukasz" <l...@o...pl>

    Witam
    Kolega chce wymienić błotniki przednie w Vento 95r.. Nie chce kupować nowych
    i lakierować bo mu się nie opłaca, tylko jakieś juz pomalowane ze szrotu.
    Pytanko.. czy te błotniki do vento pasują od innych modeli VW? Z tego co
    znalazłem to chyba od golfa 3?
    Z góry dzięki

  • 2. Data: 2010-02-09 08:17:30
    Temat: Re: VW Vento - pytanko
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

> [...]
    > szrotu.
    > Pytanko.. czy te błotniki do vento pasują od innych modeli VW? Z tego co
    Mozliwe, że pasują, ale szczerze mówiąc wątpię. Dla pewności poszukaj lub
    zapytaj na forum.wvgolf.pl

  • 3. Data: 2010-02-09 08:55:04
    Od: krzysiek82 <k...@p...pl>

    Lukasz pisze:
    > Pytanko.. czy te błotniki do vento pasują od innych modeli VW? Z tego co
    > znalazłem to chyba od golfa 3?
    > Z góry dzięki

    Pasują bez problemu, zwróć tylko uwagę na kształt kierunków bo w pewnym
    momencie chyba od 95 roku zmieniły trochę kształt a co za tym idzie
    błotnik ma inny otwór.

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-02-09 10:08:47
    Od: mariusz <m...@g...com>

    Ja miałem zgnite przednie błotniki w golfie 3 kwadratowy kierunek.
    Kupiłem nieporysowane, zdrowe, z kierunkami owalnymi i pasujący kolor
    - pasowały bez problemu - tylko zapłaciłem 150 zł za sztukę a to
    sporo. Warto poszukać na szrotach i allegro pasujący kolor bo
    lakierować albo kupować podróby nie opłaca się. Na giełdzie
    samochodowej w Pruszczu Gdańskim w miarę dobre błotniki są po 70-80
    zł.
    /Mariusz