  • 1. Data: 2010-02-13 18:39:51
    Temat: Re: Siła wyższości tylnego napędu.
    Od: Yans van Horn <y...@n...spam>

    Lewis wrote:
    > Nie chcę
    > sie wypowiadać na temat wyższości jednego nad drugim napędem bo zimą
    > jeździłem tylko i wyłacznie FWD i obecnie od dwóch lat AWD ale jak
    > popatrzę co wyprawiają ludzie na parkinach nowymi BMW to sie tylko
    > radośnie uśmiecham w duszy podchodzę do swojego starego ałdi odpalam
    > czekam aż się nagrzeje w międzyczasie skrobie szyby wsiadam i bez
    > jakichkolwiek problemów opuszczam miejsce parkingowe, na którym nikt nie
    > mógł zaparkować bo było za dużo śniegu ;)

    Ja natomiast podchodzę do swojego samochodu. Odpalam,
    czekam aż się nagrzeje w międzyczasie skrobie szyby wsiadam i bez
    jakichkolwiek problemów opuszczam miejsce parkingowe. W duszy śmieję się
    tylko, że ludzie
    muszą parkować w miejcach gdzie jest za dużo śniegu ;)

    BP, NMSP :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 2. Data: 2010-02-13 19:55:07
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Yans van Horn" <y...@n...spam> napisał w wiadomości

> [...]
    > tylko, że ludzie
    > muszą parkować w miejcach gdzie jest za dużo śniegu ;)

    Podchodzę, odpalam, wyjeżdżam,
    zamykam brame garażu
    i niczego nie skrobię ;-)))

    Pzdr