-
41. Data: 2010-02-14 22:55:38
Temat: Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Sun, 14 Feb 2010 22:20:26 +0100, Yans van Horn <y...@n...spam>
wrote:
> Nie wiem czy czytałeś, że turbodoładowane M3 (E9X) zrobiło wynika 7:22 -
> tyle co super samochody. Ponoć poza turbem jedynie kosmetyczne zmiany
> (zawieszenie).
Ciekawe, jak bardzo kosmetyczne. Bo nowa geometria też może być
kosmetyczna, tylko na ulicę mogłaby być np. z lekka męcząca.
> Te samochody mają ogromny potencjał - coś czego nie da
> się osiągnąc w FWD.
Znów porównujesz jabłka z pomarańczami. Bo...
> R26R i Focus RS to praktycznie kres możliwości...
Jeszcze nie sprawdzaliśmy, co potrafią wyścigowe FWD, więc nie
wyciągajmy tu aut po rasowaniu. Bo...
zawsze można wziąć na tapetę Radicala SR8LM, jest klasyczną
szufladą, choć Radical tak bardzo chciał udowodnić jego
uliczność, że pojechali nim z UK na tor na kołach.
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
42. Data: 2010-02-14 22:57:37
Temat: Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Sun, 14 Feb 2010 22:28:43 +0100, Kuba (aka cita)
<y...@w...pl> wrote:
> jakby nie mozna bylo napisać po ludzku Renault Megane
Między Renault Megane, a Renault Megane R26R jest mniej więcej
taka sama różnica jak między krzesłem, a krzesłem elektrycznym.
> ps. w czym jest lepsza ta Meganka od Focusa?
10 sekund na Ringu.
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
43. Data: 2010-02-14 23:00:25
Temat: Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
Od: Yans van Horn <y...@n...spam>
J.F. wrote:
> On Sun, 14 Feb 2010 17:52:25 +0000 (UTC), Robert Rędziak wrote:
>>> PS: Polecam jeszcze to (jeśli chodzi o kontrolę)
>>> http://www.youtube.com/watch?v=wD3AwQ_fsfs
>> Z tego filmu wynika, co wiedzą wszyscy wtajemniczeni: Clarkson
>> nie umie jeździć.
>
> Nie umie, albo tak bylo w scenariuszu :-)
> Kariery sportowej nie ma, ale widac ze zawrocic na dymiacych oponach
> potrafi :-)
>
> A tak swoja droga - potraficie przejechac takie jablko ?
> w zakrecie ? Nawet przy malej predkosci ..
W sensie jadąc w poślizgu ?
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
-
44. Data: 2010-02-14 23:10:29
Temat: Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Sun, 14 Feb 2010 22:35:42 +0100, J.F
<j...@p...onet.pl> wrote:
> Nie umie, albo tak bylo w scenariuszu :-)
> Kariery sportowej nie ma,
Nawet na ich śmiesznym ,,torze'' paru celebrytów (owszem,
niektórzy jak Jay Kay, są niezłymi petrolheadami) złoiło mu
konkretnie dupę (2 sekundy od Kaya, prawie 6 sekund od Stiga).
Chciałbym zobaczyć pojedynek Klakson vs Needell czy Vicky
Butler-Henderson, choć niestety do nich nie dojdzie.
> ale widac ze zawrocic na dymiacych oponach
> potrafi :-)
AjWaj.
> A tak swoja droga - potraficie przejechac takie jablko ?
> w zakrecie ? Nawet przy malej predkosci ..
Ja się nigdy upierałem przy tym, że jeździć potrafię. Z tych
wszystkich, którzy tutaj piszą, też prawdopobonie niewielu może
powiedzieć, że jeździć potrafi. Reszcie najwyżej się wydaje.
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
45. Data: 2010-02-14 23:12:28
Temat: Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
Od: Yans van Horn <y...@n...spam>
Robert Rędziak wrote:
> On Sun, 14 Feb 2010 22:20:26 +0100, Yans van Horn <y...@n...spam>
> wrote:
>
>> Nie wiem czy czytałeś, że turbodoładowane M3 (E9X) zrobiło wynika 7:22 -
>> tyle co super samochody. Ponoć poza turbem jedynie kosmetyczne zmiany
>> (zawieszenie).
>
> Ciekawe, jak bardzo kosmetyczne. Bo nowa geometria też może być
> kosmetyczna, tylko na ulicę mogłaby być np. z lekka męcząca.
Doczytałem. Jednak zmian było znacząco więcej. Ponadto nie turbo a
supercharger. I nie M3 a M3 CSL
http://carscoop.blogspot.com/2007/11/bmw-m3-csl-supe
rcharged-laps.html
>> Te samochody mają ogromny potencjał - coś czego nie da
>> się osiągnąc w FWD.
>
> Znów porównujesz jabłka z pomarańczami. Bo...
>
>> R26R i Focus RS to praktycznie kres możliwości...
>
> Jeszcze nie sprawdzaliśmy, co potrafią wyścigowe FWD, więc nie
> wyciągajmy tu aut po rasowaniu. Bo...
U góry artykuł. Jeszcze nie jest tak źle z nim.
> zawsze można wziąć na tapetę Radicala SR8LM, jest klasyczną
> szufladą, choć Radical tak bardzo chciał udowodnić jego
> uliczność, że pojechali nim z UK na tor na kołach.
To już lekka skrajność. Samochody, o których pisałem na początku: merc,
m3, rs4 wspomniany przez CIebie is-f, boxter
to bardzo cywylizowane samochody. Sporą częścią z nich można z rodziną
na wakacje pojechać :-)
Jedyny problem, to że są drogie ;-)
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
-
46. Data: 2010-02-14 23:14:00
Temat: Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Sun, 14 Feb 2010 22:21:19 +0000 (UTC), Tomek Kańka
<t...@t...eu.org> wrote:
> Ale z Wikipedii wynika, że te 10s różnicy zrobili na wyścigowych oponach
> (Toyo R888). To też są jabłka i pomarańcze.
1. R888 są oponami drogowymi -- semislickami, ale mają pełne
dopuszczenie do ruchu,
2. R888 są dla R26R oponami seryjnymi.
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
47. Data: 2010-02-14 23:21:19
Temat: Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
Od: Tomek Kańka <t...@t...eu.org>
Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> napisał(a)
> On Sun, 14 Feb 2010 22:28:43 +0100, Kuba (aka cita)
><y...@w...pl> wrote:
>
>
>> ps. w czym jest lepsza ta Meganka od Focusa?
>
> 10 sekund na Ringu.
>
Ale z Wikipedii wynika, że te 10s różnicy zrobili na wyścigowych oponach
(Toyo R888). To też są jabłka i pomarańcze.
--
Tomek
-
48. Data: 2010-02-14 23:31:43
Temat: Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Sun, 14 Feb 2010 23:12:28 +0100, Yans van Horn <y...@n...spam>
wrote:
> Doczytałem. Jednak zmian było znacząco więcej. Ponadto nie turbo a
> supercharger. I nie M3 a M3 CSL
>
> http://carscoop.blogspot.com/2007/11/bmw-m3-csl-supe
rcharged-laps.html
APRacing, 1427kg z kompresorem, klatką, kierowcą i paliwem,
530RWHP. Czyli bez kierowcy i paliwa 1340? To auto było grubo
przerobione. CSL gotowy do drogi waży 1385kg, po kuracji
odchudzającej, która odjęła mu 110kg od standardowego M3. W to
wchodziło usunięcie wygłuszeń, elektryki, klimy, nawigacji i
panele z tworzyw (CFRP/GRP).
> U góry artykuł. Jeszcze nie jest tak źle z nim.
Nawet nie wyobrażasz sobie, jak bardzo daleko od oryginału. CSL,
który sam w sobie jest już niezłym hardkorem i chudziaczkiem w
porównaniu ze zwykłym M3, a tu jeszcze wyjęli z niego jakieś
~80kg (kompresor i klatka też ważą).
> To już lekka skrajność. Samochody, o których pisałem na początku: merc,
> m3, rs4 wspomniany przez CIebie is-f, boxter
> to bardzo cywylizowane samochody. Sporą częścią z nich można z rodziną
> na wakacje pojechać :-)
I kończą kółko Ringu wtedy, kiedy koleżka z Radicala ma pół
kanapki w żołądku? ;)
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
49. Data: 2010-02-14 23:54:33
Temat: Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
Od: Yans van Horn <y...@n...spam>
Robert Rędziak wrote:
> On Sun, 14 Feb 2010 23:12:28 +0100, Yans van Horn <y...@n...spam>
> wrote:
>
>> To już lekka skrajność. Samochody, o których pisałem na początku: merc,
>> m3, rs4 wspomniany przez CIebie is-f, boxter
>> to bardzo cywylizowane samochody. Sporą częścią z nich można z rodziną
>> na wakacje pojechać :-)
>
> I kończą kółko Ringu wtedy, kiedy koleżka z Radicala ma pół
> kanapki w żołądku? ;)
To fakt :-) Ale fryz ma niezbyt. No i musi iść na drogą wizytę do
laryngologa oraz kręgarza ;-)
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
-
50. Data: 2010-02-15 00:00:32
Temat: Re: Siła wyższo?ci tylnego napędu.
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Sun, 14 Feb 2010 23:54:33 +0100, Yans van Horn <y...@n...spam>
wrote:
> To fakt :-) Ale fryz ma niezbyt.
Z własnego doświadczenia wiem, że pod kaskiem najlepiej sprawdza
się zapałka.
> No i musi iść na drogą wizytę do
> laryngologa oraz kręgarza ;-)
No bo wiesz. M3 CSL -- mięciutkie jak kaczuszka... :)
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.