-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!feeder2.cambriumusenet.nl!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!209
.197.12.246.MISMATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostr
ada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostra
da.pl.POSTED!not-for-mail
From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
Newsgroups: pl.misc.elektronika
References: <4f698b47$0$26696$65785112@news.neostrada.pl>
<jkd1ec$qtt$1@inews.gazeta.pl>
<4f6b1a5e$0$26697$65785112@news.neostrada.pl>
<9...@m...uni-berlin.de>
<4f6c2880$0$26701$65785112@news.neostrada.pl>
<jkhrq2$ea8$1@mx1.internetia.pl>
<4f6c7a9a$0$26686$65785112@news.neostrada.pl>
<jkhug1$nn0$1@mx1.internetia.pl> <jkr5ar$1us$1@mx1.internetia.pl>
Subject: Re: Silnik krokowy i mikrostep - Trochę teorii
Date: Tue, 27 Mar 2012 09:14:03 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
Lines: 20
Message-ID: <4f7168c5$0$1227$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.55.236.85
X-Trace: 1332832453 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1227 80.55.236.85:30052
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:628406
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
news:jkr5ar$1us$1@mx1.internetia.pl...
> Tu wchodzą do gry sterowniki PWM, które robią z uzwojenia silnika
> stabilizator step-down działający w trybie prądowym. W spoczynku sterownik
> zapewnia nastawione I a więc i związane z nim nominalne U, natomiast gdy
> prędkość rośnie (8 obrotów na sekundę to np 1600 kroków/s) w celu
> utrzymania stałego I musi podnieść U. Wymaga więc dla wyższych prędkości
> zauważalnie wyższego napięcia zasilania niż napięcie nominalne silnika
> (nie jest niczym dziwnym silnik 3V/0.8A zasilany z 20V).
No to mi się już wyjaśniło. Rzeczywiście zwiększenie napięcia daje kopa a
wyższych obrotach a silnik i tak się nie grzeje bo prąd ograniczają
rezystory ustalające.
Niestety ale nadal silnik faluje mimo wpisania poprawnej tabeli do której
wzór podał Roman. Wprowadziłem małą poprawkę i się coś poprawiło.
Marek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Dlaczego w Polsce sie nic nie udaje, na przykładzie niebieskiego lasera a teraz perskowitów
- Wykrywanie przerwy w długim przewodzie zakopanym w ziemi.
- Czemu news.chmurka.nwt jest taki wolny?
- Peltier
- A jednak nie kondensatory
- Re: A jednak nie kondensatory
- odzysk z panela PV
- tuner i silnik od rolety
- Przednia lampka rowerowa Basta / AXA pod dynamo w piaście
- Boję siię capa...
- Efekt gitarowy koda kd-30 trash metal
- Re: Efekt gitarowy koda kd-30 trash metal
- Wykrywanie przerwy w długim przewodzie zakopanym w ziemi.
- PT500
- supercap
Najnowsze wątki
- 2024-06-10 wyobrazcie sobie ze
- 2024-06-10 malowanie samochodu
- 2024-06-10 News from Poland
- 2024-06-10 Czy na pewno będą CŁA na chińskie samochody?
- 2024-06-09 Dlaczego w Polsce sie nic nie udaje, na przykładzie niebieskiego lasera a teraz perskowitów
- 2024-06-09 Dlaczego w Polsce sie nic nie udaje, na przykładzie niebieskiego lasera a teraz perskowitów
- 2024-06-09 Wykrywanie przerwy w długim przewodzie zakopanym w ziemi.
- 2024-06-09 Czemu news.chmurka.nwt jest taki wolny?
- 2024-06-11 Funbox 3.0 zakres adresów DHCP
- 2024-06-11 Re: Funbox 3.0 zakres adresów DHCP
- 2024-06-09 Miernik szybkości netu
- 2024-06-11 Panele PV w pionie (prawie).
- 2024-06-11 czy ta grupa żyje?
- 2024-06-11 Warszawa => Senior React Native Developer <=
- 2024-06-11 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=