  • Data: 2020-11-18 18:21:12
    Temat: Re: Skrecanie w lewo prawo - 2 pasy -> 3 pasy
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.11.2020 o 18:00, J.F. pisze:

    > Przyjrzyj sie linii po lewej - ona nie konczy sie stycznie do pasa,
    > tylko tak skosnie wpada na pas.
    > lewy na lewy wymaga albo sciecia tej linii, a przeciez nie wolno,
    > albo mocnego podkrecenia kierownicy ... efekt z fotela kierowcy jest
    > nawet mocniejszy.

    Z góry wygląda ok, ale z street view wygląda to rzeczywiście bardziej na
    lewy>środek. Ciekawe co projektant miał na myśli, bo on widzi chyba
    tylko z góry. No i co namalowali w stosunku do projektu...

    > Moto na zakretach odpada :-P

    No ale raczej nie przy ruszaniu spod świateł. Chyba że mokro;)

    > No chyba ze ofensywnie pojedziesz "srodkowym pasem moto" i przyblokujesz
    > oba :-)

    Moto z definicji jest na pole position;) A przyblokować oba się da jak
    ci dupa ucieknie i zrobisz low sida:P

    Jak ruszasz moto spod świateł to głównym zagrożeniem są ci co jadą na
    jasnoczerwonym i inni wariaci na innych moto, co ruszają razem z tobą.
    Powaga - w mieście najmniej komfortowo czuje się mając na plecach inne
    moto;)

    --
    Shrek