  • Data: 2020-11-18 19:08:11
    Temat: Re: Skrecanie w lewo prawo - 2 pasy -> 3 pasy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5fb55808$0$506$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 18.11.2020 o 18:00, J.F. pisze:

    >Z góry wygląda ok, ale z street view wygląda to rzeczywiście bardziej
    >na lewy>środek.

    Zobacz w SV kolejne zdjecia - jak granatowy samochod wysepke scina, bo
    inaczej sie nie da na lewy zjechac :-)
    srebny jadac srodek-srodek tez linie ciagla narusza.

    >Ciekawe co projektant miał na myśli, bo on widzi chyba tylko z góry.
    >No i co namalowali w stosunku do projektu...

    >No ale raczej nie przy ruszaniu spod świateł. Chyba że mokro;)

    >Moto z definicji jest na pole position;) A przyblokować oba się da
    >jak ci dupa ucieknie i zrobisz low sida:P

    Jak pojedziesz dokladnie srodkiem, to moze obaj uznaja twoja pole
    position.
    Ale jak troche zboczysz, to zaraz ktorys moze pomyslec ze ma wolny
    pas.

    A dokladnego srodka tu nie ma :-P

    >Jak ruszasz moto spod świateł to głównym zagrożeniem są ci co jadą na
    >jasnoczerwonym i inni wariaci na innych moto, co ruszają razem z
    >tobą. Powaga - w mieście najmniej komfortowo czuje się mając na
    >plecach inne moto;)

    Bo u nas na szczescie malo jest dynamicznych samochodow, i moto
    wygrywa ... o ile przyczepnosci nie zgubi :-)

    J.