  • Data: 2020-11-21 13:21:36
    Temat: Re: Skrecanie w lewo prawo - 2 pasy -> 3 pasy
    Od: "Rom45" <o...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:XnsAC7C7A7879AACbudzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Rom45 o...@z...pl ...

    > Nie wiem czy dobrze rozumiem, ale czy tobie chodzi o sytuacje kiedy
    > masz wymalowane pasy ruchu i ten pas z lewej strony jest trzecim który
    > powstaje dodatkowo? A gdyby ten dodatkowy powstawał z prawej strony?
    >
    > Nie sadzisz ze porownywanie sytuacji tego typu ze skrzyzowaniem gdzie
    > pasy nie naprowadzaja na to jak jechac to jednak odrobine inny
    > przypadek?
    >
    > --
    > Pozdrawia... Budzik

    Tak, mogą być pasy oznaczone, ale nie muszą.
    Poszerzenie o pas z prawej zostawmy na deser na razie.

    Porównywanie z Twoim skrzyżowaniem jest na miejscu, bo jazda
    jest identyczna.

    Dla uproszczenia sprawy. Może być prosta droga dwupasmowa
    jednokierunkowa, która w pewnym miejscu poszerza się o jeden pas
    z lewej. Sposób jazdy będzie taki sam jak na Twoim skrzyżowaniu,
    no może za wyjątkiem kręcenia kierownicą.