    From: szerszen <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Skrzyżowanie, rondo.
    Date: Thu, 15 Dec 2016 08:29:08 +0100

    "J.F." <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale 4 osobne ulice, czy jednak dwie ?

    Czego nie zrozumiałeś?
    Poprzednie dwukierunkowe, zamieniasz na jednokierunkowe, nic poza tym sie nie
    zmienia.

    > Bo to nawet bez C-12 zacznie sie nam komplikowac :-)

    A co w tym skomplikowanego?

    > Tym niemniej do ronda/s.o.r.o. nie musza dochodzic dwie ulice/drogi -
    > moze ich dochodzic 6 czy 8 (a moze tylko 3, a nawet 2).
    > Wiec kiepskie argumenty przedstawiasz :-)

    Kiepskie bo Ci nie pasują?

    Wiem że do s.o.r.o. może dochodzić więcej dróg, problem w tym że definicja C12 jest
    jedna i traktowanie jej w dosłownej prawnej formie i przykładanie do wszystkiego,
    czyli traktowanie wprost i twierdzenie że to "zawsze jedno skrzyżowanie" i wyciąganie
    na tej podstawie dalszych wniosków i obowiązków dąży do absurdu, o czym świadczy
    powyższy przykład z placem.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń