  • Data: 2017-01-12 12:51:32
    Temat: Re: Smog
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:abb1f9da-d0c7-4ca3-9c5d-1ce0ab16f814@go
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 11 stycznia 2017 23:56:54 UTC+9 użytkownik J.F. napisał:

    >:-) dobre, daj jeszcze kilka takich argumentów.
    >Misiek, a promieniowanie kosmiczne czujesz? A fale radiowe czujesz?
    >Jeśli nie czujesz pyłu na świetnie unerwionej rogówce oka, to jak
    >masz poczuć w nieunerwionych płucach?

    No wiesz - ja obecnie zewszad slysze "smog, smog, smog", wszyscy
    narzekaja ... wiec zakladam ze cos czuja.
    Nic nie czuja, ale narzekaja ?

    Ale kto napisal " za każdym razem jak przylatuję do Polski z
    Kopenhagi, to czuję się jak w kotłowni." ?
    Czyli czujesz. I to wrecz musi bardzo bic po nosie, skoro tak
    napisales.

    To ciekawe, u mnie ten smog nie taki straszny, czy po prostu
    przyzwyczajony jestem, albo zakatarzony ?

    P.S. Ponoc smog juz nam nie dokucza - przyszedl wietrzny niz i
    rozwial.

    P.S.2. Fale radiowe ... dobry przyklad. Skoro nie czuje ... to moze
    nie szkodza ?
    Oczywiscie reki do mikrofalowki nie wsadze, wiec moga szkodzic bez
    odczuwania, ale czy taki BTS na sasiednim budynku jest niebezpieczny ?

    P.S.3 roczne podsumowania z 2016 i 2014 wykazuja niewielka poprawe ...
    wiec sytuacja polepsza sie, czy srednio lepiej, ale ostatnie dni byly
    szczytowe i przewyzszaly poprzednie lata ?

    P.S.4. To gdzie dokladnie sa te stacje w Kopehadze ? Tak ciekawy
    jestem - umiescili przy drodze, czy w parku, po co placic kary :-)
    Choc jak widac - u nich rower popularnym srodkiem transportu, a
    samochod jakby mniej :-)

    J.