  • Data: 2023-03-16 15:10:35
    Temat: Re: Smutek u elektrokucy
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16-03-2023 o 14:56, J.F pisze:

    > Masz problem hejtera :-)
    >
    > Chcesz do toalety, to musi byc toaleta.
    > Chcesz cos fajnego zobaczyc, to musi byc cos fajnego.
    > Chcesz dobrze zjesc, to musi byc dobre jedzenie.
    > Itp.

    > Ale jak widac nie wystarcza ładowarka,

    Hejterom nie wystarcza?
    A to ich problem.

    Pewnie już zapomniałeś o czym była mowa - o mojej trasie, do mojej
    daczy, nad morzem.
    Takiej, w której W OGÓLE nie potrzebuję się ładować, a co dopiero mówić
    o oglądaniu czegoś co 2 tygodnie.

    > Ale nadal w polu?

    Różnie.
    Głównie w okolicach stacji beznzynowych.
    Ale akurat z Teslą może być gorzej - Suc dalej często w polu.
    A i Tesle się wolniej ładują...

    > Juz widzę, jak sie w trasie obchodzisz bez samochodu, albo nosisz
    > powerbank :-)

    Powerbanki stawiają mi dostawcy ładowania...
    Hurtowo.

    > Ale ja nie narzekam starystycznie, tylko na te sytuacje, gdzy elektryk
    > jednak trochę zawodzi :-)

    Nic z tych rzeczy - Ty narzekasz żeby narzekać i w celach hejtu.

    > Nie narzekam.
    > Ale sa tez automaty ...

    Takie właśnie użeranie miałem na myśli.
    Już lepiej jeździło mi się dieslem ciągnącym od dołu, nawet z manualem.

    >i hybrydy.

    Wyjące.

    > Prąd drozeje ...

    Ten z pv nie bardzo.

    > i sie skonczą darmowe ładowarki.

    To wtedy będziesz miał powód do narzekania.
    Dopóki są - nie marudź.

    > A co - elektryk nie musi jezdzic po serwisach?

    Nie.

    > To sobei kup hybryde toyoty :-P

    Miałem.
    Przegląd wychodził średnio 4 razy drożej.

    > Za malo tego czasu na ładowanie.

    Wystarczy.

    sobie, że ice dotyczy wszystko powyższe per analogiam.

    > Owszem. Ale nie mieszkamy w USA ani na Syberii - stacje paliwowe sa co
    > chwila, tankowanie jest szybkie, a zasięg przekracza możliwosci
    > pęcherza :-)

    W bev jest dokładnie tak samo.

    > Daj adres.

    Chyba sobie jaja robisz.
    Ciebie interesi - Ty szukasz.
    Zapamiętaj to wreszcie.

    > A samochod co przyjmie 350kW masz?

    Nagle zaczęliśmy gadać o moim samochodzie?

    Nie - gadaliśmy o przypadku, że ktoś musi przejechać do Chorwacji na raz.
    To nie mój przypadek.