  • Data: 2023-03-16 15:35:31
    Temat: Re: Smutek u elektrokucy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 16 Mar 2023 15:10:35 +0100, Cavallino wrote:

    > Hejterom nie wystarcza?
    > A to ich problem.
    >
    > Pewnie już zapomniałeś o czym była mowa - o mojej trasie, do mojej
    > daczy, nad morzem.
    > Takiej, w której W OGÓLE nie potrzebuję się ładować, a co dopiero mówić
    > o oglądaniu czegoś co 2 tygodnie.

    Ale musisz miec odpowiedni pojazd.
    No dobra - nawet nissan zrozumial, ze 200km zasiegu to za mało :-)

    Poza tym pojedziesz w inne miejsce, i bedziesz musiał po drodze
    ładować.

    > Różnie.
    > Głównie w okolicach stacji beznzynowych.
    > Ale akurat z Teslą może być gorzej - Suc dalej często w polu.

    Hm, akurat Tesle bym podejrzewał, ze staranniej dobierają lokalizacje.

    > A i Tesle się wolniej ładują...

    Od czego?

    > Nic z tych rzeczy - Ty narzekasz żeby narzekać i w celach hejtu.

    W celach rzetelnosci.
    Elektryk ma jednak pare wad, dla jednych mniej istotne, dla innych
    bardziej ..

    > Takie właśnie użeranie miałem na myśli.
    > Już lepiej jeździło mi się dieslem ciągnącym od dołu, nawet z manualem.

    Ale ja mam diesla, co dobrze ciągnie od dołu :-)

    > Wyjące.

    Teraz to mi diesel wyje. Turbina?

    > Ten z pv nie bardzo.

    Ale trudno zabrac więcej w trasę :-)

    > To wtedy będziesz miał powód do narzekania.
    > Dopóki są - nie marudź.

    Ech, patrz wyzej - darmowa ładowarka, ale z toaletą, z dobrym
    jedzeniem, z pięknym widokiem, i duzej mocy :-)

    > Nie.

    Tylko czemu wymiana płynu taka droga ? :-P

    > Miałem.
    > Przegląd wychodził średnio 4 razy drożej.

    Od elektryka czy od fiata?

    > Wystarczy.

    Tobie moze wystarczy, u mnie troche zabraknie ...

    > sobie, że ice dotyczy wszystko powyższe per analogiam.
    > W bev jest dokładnie tak samo.

    Czasami. Bo zazwyczaj nie ... na razie.

    > Chyba sobie jaja robisz.
    > Ciebie interesi - Ty szukasz.
    > Zapamiętaj to wreszcie.

    Mnie nie interesi.
    Ot, tak, dla weryfikacji twoich stwierdzen.

    > Nagle zaczęliśmy gadać o moim samochodzie?

    A co - wyszedl hejter z worka?

    BEV sa swietne, bardzo szybko się ładują na stacji 350kW,
    tylko nie Twoj, bo takiego nie masz, a pod drodze nad morze tez nie
    masz takiej ładowarki :-P

    No ale ... jak juz cie bedzie stac na taki szybki samochod, to moze
    bedziesz sie mógl pochwalic, ze ładowanie przed podrózą to tylko 10
    minut ...

    > Nie - gadaliśmy o przypadku, że ktoś musi przejechać do Chorwacji na raz.
    > To nie mój przypadek.

    A ja nie lubie tracic czasu tak bezproduktywnie.
    Co innego w Chorwacji na plaży :-P

    J.